نسخه چاپی

بان كی مون پادوی آمریكایی هاست

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه بان‌كی مون اهداف آمریكا را دنبال می‌كند، گفت: اقدامات بان‌كی مون تردیدها در مورد فلسفه وجودی سازمان ملل را بیشتر می‌‌كند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر بان‌کی‌مون این سخنان را به دخالت آشکار در امور داخلی ایران دانست و گفت: آقای بان‌کی‌مون با این اظهارات ثابت کرد که پادوی آمریکایی‌ها است.
وی اضافه کرد: افراد باید با توجه به مسئولیتی که دارند اظهار نظر کنند به همین دلیل آقای بان‌کی‌مون باید به وظیفه خود در قبال مردم اوکراین عمل کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: آقای بان‌کی‌مون اگر به حقوق بشر علاقه‌مند است به وظیفه خود در قبال مردم سوریه به مردم سوریه کمک کند و به آمریکایی‌های نیز یاری رساند تا خاک افغانستان را ترک کنند.
بیرانوند با تاکید بر اینکه امروز حاکمیت برخی کشورها توسط آمریکایی‌ها نقض می‌شود تصریح کرد: امروز شاهد فشار به ملت‌ها هستیم و در چنین شرایطی اوباما اهداف آمریکا را دنبال می‌کند؛ امروز شأن سازمان ملل آنقدر پایین آمده که توان انجام هیچ اقدامی را ندارد.
وی با بیان اینکه سازمان ملل امروز مجوز جنگ برای آمریکا صادر می‌کند خاطرنشان کرد: آقای اوباما تردیدهای ما در مورد فلسفه وجودی سازمان ملل را تشدید می‌کند؛ گویا سازمان ملل نهادی برای نهادینه کردن تجاوز آمریکا به دیگر کشورها است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...