نسخه چاپی

جدیت كشورمان برای گسترش روابط با كومور

عکس خبري -جديت کشورمان براي گسترش روابط با کومور

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه ضمن اشاره به تصویب طرح ریاست جمهوری كشورمان در سازمان ملل در خصوص مقابله با افراط‌گرایی و خشونت بر لزوم افزایش همكاری كشورهای همسو در خصوص مبارزه با این پدیده شوم تاكید كرد.

به گزارش نما ، "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان با "عبدالفتاح شریف محمدبکری" فرستاده ویژه رئیس‌جمهور اتحادیه کومور و وزیر خارجه سابق این کشور دیدار و گفتگو کرد.
عبدالفتاح شریف محمدبکری در این ملاقات با اشاره به اینکه حامل پیام کتبی رئیس‌جمهور کشورش برای دکتر روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای تاکید بر توسعه و گسترش روابط دو کشور است، بر قدمت روابط بسیار حسنه فی‌مابین دو ملت مسلمان و بر اهمیت این روابط برای دولت و ملت کومور تاکید و اظهار داشت: که از نظر دولت کومور هیچ وقفه و خدشه‌ای در روابط خوب کنونی و توسعه آن نباید ایجاد شود و کومور همچنان بر مواضع مشترک در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای تاکید دارد.
امیر عبداللهیان نیز ضمن تقدیر و تشکر از ارسال پیام کتبی رئیس‌جمهور کومور برای همتای ایرانی خود و همچنین تشکر از حضور رئیس‌مجلس این کشور در اجلاس بین المجالس اسلامی در تهران، بر اهمیت روابط خوب با کشور مسلمان کومور با جمهوری اسلامی ایران و نیز جدیت کشورمان برای گسترش روابط با کومور تاکید کرد.
معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه ضمن اشاره به اشتراکات دینی و فرهنگی و نزدیکی دیدگاه‌های دو کشور در مسائل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از مواضع هوشمندانه کومور در خصوص مسئله مهم جهان اسلام یعنی فلسطین تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین ضمن اشاره به تصویب طرح ریاست جمهوری کشورمان در سازمان ملل در خصوص مقابله با افراط‌گرایی و خشونت بر لزوم افزایش همکاری کشورهای همسو در خصوص مبارزه با این پدیده شوم تاکید کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...