نسخه چاپی

بازگشایی خانه احزاب به كجا رسید؟

عکس خبري -بازگشايي خانه احزاب به کجا رسيد؟

عضو شورای مركزی كارگزاران سازندگی گفت: هم‌اكنون دوستان ما درحال جمع‌آوری امضاء هستند كه اگر تعداد آن به 60 امضا برسد، حساب یك سوم برای ارسال به وزارت كشور برای تشكیل مجمع فوق‌العاده خانه احزاب تكمیل خواهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "یدالله طاهرنژاد" با اشاره به سلسله نشست‌هایی که "عبدالرضا رحمانی فضلی" با نمایندگان احزاب در نیمه دوم سال برگزار کرد، اظهار داشت: وزیر کشور فرصت مناسبی را در اختیار نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی برای بررسی تمام ابعاد گذاشت که بسیار مفید بود.
وی با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی خانه احزاب، افزود: این کمیته در راستای کمک به وزارت کشور برای بازگشایی مجدد خانه احزاب تشکیل شده که تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است.
عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی تصریح کرد: به موجب اساسنامه خانه احزاب یک سوم اعضا می‌توانند درخواست برقراری مجمع کنند؛ هم‌اکنون دوستان ما درحال جمع‌آوری امضاء هستند که اگر تعداد آن به 60 امضا برسد، حساب یک سوم برای ارسال به وزارت کشور تکمیل خواهد شد.
طاهرنژاد با بیان اینکه زمان برگزاری مجمع بایستی با وزارت کشور هماهنگ شود، اضافه کرد: مجمع خانه احزاب به صورت فوق‌العاده برگزار می‌شود تا پس از آن به سرعت مجمع عمومی تشکیل شده و انتخابات را برای انتخاب اعضای شورای مرکزی این خانه برگزار کند.
عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی پیرامون تاریخ بازگشایی خانه احزاب افزود: بعید می‌دانم خانه احزاب پیش از پایان سال بازگشایی شود، چراکه دسترسی به دوستان برای جمع‌آوری 60 امضا زمان‌بر است، اما تا اواخر فروردین 93 در کشور شاهد فعالیت خانه احزاب خواهیم بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...