نسخه چاپی

نوك پیكان اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -نوک پيکان اقتصاد مقاومتي

مسئول بسیج دانشجویی دانشكده مدیریت دانشگاه آزاد كرج گفت: انتظار می‌رود دولت محترم به ظرفیت‌های عظیم داخلی توجه بیشتری نشان دهد و به شركت‌های دانش‌بنیان به عنوان نوك پیكان اقتصاد مقاومتی نگاه كند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "وحید شورابی" با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل اقتصاد ایران، وابستگی مفرط به نفت است، گفت: در حال حاضر بیش از 49 درصد بودجه دولت از طریق فروش نفت خام تامین می شود و دشمنان انقلاب اسلامی نیز به خوبی این پاشنه آشیل اقتصاد ایران را شناسایی کرده و از طریق تحریم‌های گسترده نفتی و بانکی، برای پیشبرد اهداف شوم خود به ملت ایران فشار وارد می‌کنند.
وی تصریح کرد: دولت در عین مذاکره با مستکبران برای رفع تحریم‌ها باید به این نکته واقف باشد که مذاکرات راه حلی کوتاه مدت برای حل مشکلات است و باید تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات، به ظرفیت دورن‌زای کشور معطوف کند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج با تأکید بر اینکه یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمایت و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان است، اظهار داشت: سرمایه اصلی این شرکت‌ها ایده و دانش است که با کارفرینی در عرصه‌های جدید و بکر در اقتصاد، نقش‌آفرینی می‌کند.
شورابی اضافه کرد: اگر بسیاری از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌ها و ایده‌های مخترعان که تاکنون با بی‌مهری مسئولان مواجه شده است، به مرحله تولید انبوه برسد می‌تواند به شکوفایی اقتصاد کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت محترم به ظرفیت‌های عظیم داخلی توجه بیشتری نشان دهد و به شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان نوک پیکان اقتصاد مقاومتی نگاه کند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...