نسخه چاپی

تركیب كیمسیون تلفیق تغییر كرد

عکس خبري -ترکيب کيمسيون تلفيق تغيير کرد

تركیب اعضای كمیسیون تلفیق با مصوبه مجلس تغییر كرد.

به گزارش نما ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان طرح دو فوریتی اصلاح ماده 45 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که در مورد تغییر ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق بود را مورد بررسی قرار دادند.
وکلای ملت در این جلسه با پیشنهاد مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس برای بازگشت به طرح اصلی نمایندگان مجلس موافقت کردند.
پس از تصویب دو فوریت طرح مذکور در صحن پارلمان، این طرح در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس مورد تغییر قرار گرفت که امروز وکلای ملت با 141 رای موافق، 40 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن علنی با بازگشت به طرح اصلی موافقت کردند.
بر اساس این مصوبه مجلس از این پس اعضای کمیسیون تلفیق از 9 تن از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و 3 نفر از هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی دیگر انتخاب می‌شوند.
بر اساس ماده واحده طرح مذکور، بندهای یک و 2 ماده 45 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر اصلاح و تبصره ذیل آن ابقا می‌گردد:
1- از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات 9 نفر
2- از هر کمیسیون تخصصی دیگر 3 نفر
اعضای مذکور در بندهای فوق توسط کمیسیون‌های مربوطه انتخاب و به هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌گردد. ماموریت این کمیسیون تا تصویب نهایی قانون برنامه توسعه و یا لایحه بودجه سالانه کل کشور ادامه می‌یابد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...