نسخه چاپی

دعوت غفوری فرد و حسن موسوی تبریزی برای نشست مجمع عمومی خانه احزاب

جمعی از احزاب و گروه های سیاسی كه پیش از این عضو خانه احزاب بوده اند، در آخرین رایزنی های خود تصمیم گرفته اند كه با امضای دو تن از رییسان سابق این خانه دعوت نامه ای را برای تشكیل مجمع عمومی خانه احزاب تهیه كنند.

به گزارش نما ، به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور با احیاء خانه احزاب مخالف نیست، اعلام کرده بود که وزارت کشور معتقد است خانه احزاب نباید محل رزم کشی سیاسی و نباید محل رقابت های سیاسی تلقی شود، بلکه باید به عنوان حمایت و پشتیبان و احزاب باشد.
در جلسه احزاب با وزیر کشور مقرر شد در جمع بندی نهایی افرادی از گروه های مختلف پیش قدم شوند تا مجمع خانه احزاب را دعوت کنند و تقاضایی برای تمدید مهلت زمانی برای خانه احزاب داشته باشند تا خانه احزاب فعال شود.
قرار شده بود که 3 جریان اصول گرایی، اصلاح طلب و اعتدال نمایندگان خاص خود را داشته باشند یا بر مبنای رای گیری درون مجمع باشد.
بر اساس رایزنی های صورت گرفته جمعی از سران احزاب و تشکل های سیاسی قرار بر این شده برای جلوگیری از اختلاف، دعوت از احزاب برای تشکیل مجمع عمومی خانه احزاب به امضای حسن غفوری فرد و حسین موسوی تبریزی رییسان پیشین این خانه برسد.
بر اساس اعلام برخی منابع حزبی، به دنبال گفت و گوهای صورت گرفته توافق در خصوص برگزاری نشست مجمع عمومی خانه احزاب برای احیاء این خانه، در ماه های ابتدایی سال 93 احتمالا اردیبهشت ماه حاصل شده است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...