نسخه چاپی

رویكرد جدید دولت در حوزه احزاب اجرایی شد؟

عکس خبري -رويکرد جديد دولت در حوزه احزاب اجرايي شد؟

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی بیان اینكه در مورد احزاب اتفاق جدیدی نیفتاده است،گفت: امیدوارم در بهار سال آینده مشكل خانه احزاب حل شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را مهمترین اتفاق سال 92 دانست و گفت: قطعا آثار این انتخاب را تا سال‌های آینده در کشور شاهد خواهیم بود به طوری که این آثار می‌تواند یکی از قله‌های سیاسی در تاریخ ایران را شکل دهد.
وی افزود: همچنین در سال جاری شاهد بحث و مذاکره ایران با گروه 1+5، سفر رئیس جمهور به نیویورک و گفت‌وگوی تلفنی وی با رئیس جمهور آمریکا بودیم.
عضو شورای مرکزی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در سال 92، اظهارداشت: این مذاکرات در راستای سخنان رهبر انقلاب در رابطه با نرمش قهرمانه ارزیابی می‌شود و به اعتقادم این مسیر جز توسط کمک و سخنان رهبری باز نمی‌شد.
حق شناس همچنین درخصوص بازگشایی خانه احزاب و اینکه آیا این خانه در سال 93 احیاء خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: در مورد احزاب اتفاق جدیدی نیفتاده است، البته با روی کارآمدن دولت جدید در برخی حوزه‌ها تغییر رویکرد اتفاق افتاده و دربرخی حوزه‌ها هم سیاست‌های بهتری ایجاد شده، اما اجرایی نشده است. در وزارت کشور آقای وزیر رویکرد جدیدی را پیرامون احزاب در نظر گرفته، اما هنوز این نگرش وارد مرحله اجرایی نشده و اتفاقی هم نیفتاده است.
وی ادامه داد: خانه احزاب نیاز به زمان دارد و امیدوارم بهار سال آینده مشکل این خانه حل شود.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مهمترین برنامه و رویکرد در سال جدید را برقراری تعامل بین جامعه و دولت خواند و با بیان اینکه در هشت سال گذشته بین دولت و جامعه مدنی شکاف ایجاد شده بود، گفت: در این شکاف دشمن سرمایه گذاری می‌کند، بنابراین باید با مدیریت صحیح فاصله دولت و نهادهای مدنی را به حداقل برسانیم.
حق شناس تاکید کرد: به اعتقادم دولت باید نقش نظارتی و راهبردی خود را اعمال کند و کارها را به مردم بسپارد تا آن‌ها به بهترین شکل کار کنند.
وی درمورد فعالیت‌های حزب اعتماد ملی در سال 93 هم، گفت: حزب تلاش دارد فضای جدید کاری خود را داشته باشد. از این رو انشاءالله در سال آینده خبرهای خوبی از حزب می‌شنوید.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...