نسخه چاپی

گستاخی‌های غرب نتیجه چیست؟

عکس خبري -گستاخي‌هاي غرب نتيجه چيست؟

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد كرج گفت: پس از دیدارهای مخفیانه مقامات اروپایی با محكومین فتنه انتظار داشتیم نظارت بیشتری بر برنامه‌های هیئت‌های خارجی صورت گیرد، اما با عملكرد منفعلانه وزارت خارجه این امر صورت نگرفت.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مهدی باغجری" با اشاره به سفر اشتون و صحبت‌های گستاخانه غرب، گفت: عدم رعایت ادبیات دیپلماتیک و نشان ندادن عکس‌العمل به موقع وزارت خارجه در قبال تهدیدهای نظامی و تحریم‌های ناقض توافقنامه ژنو، غرب را بیش از پیش گستاخ کرده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بهانه بودن مسئله هسته‌ای، تصریح کرد: غرب گستاخی‌های خود را تاجایی پیش برد که در گزارش خود درباره مذاکرات به مسائلی چون موشک‌های بالستیک و حقوق بشر اشاره می‌کند که هیچ ربطی به توافقات هسته‌ای ندارد.
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد به دیدار‌های مخفیانه مقامات پارلمان اروپای در سفر به ایران اشاره کرد و افزود: پس از دیدارهای مخفیانه مقامات اروپایی با محکومین فتنه انتظار داشتیم نظارت بیشتری بر برنامه‌های هیئت‌های خارجی صورت گیرد، اما موضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور منجر به علنی شدن این دیدار‌ها شد.
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد کرج گفت: کا‌ترین اشتون به خود اجازه داد تا در تهران در امور داخلی کشور دخالت کرده و همچنین شاهد جسارت‌ بان کی مون درباره "ایران" ناقض حقوق بشر بودیم.
باغجری افزود: علی رغم اینکه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات اقتصادی کشور، حساب ویژه‌ای بر روی وزارت امور خارجه باز کرده است، اما متأسفانه تاکنون عملکرد قابل قبولی از این دستگاه شاهد نبودیم.
در پایان خاطر نشان کرد: اگر این روند به این شکل ادامه پیدا کند، مجلس شورای اسلامی در مورد ادامه فعالیت ظریف باید تجدید نظر کند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...