نسخه چاپی

سیدصالحی: دردم را به كی بگویم؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز از استقلال طلب دارم، اما آنها هم مثل پرسپولیس پولم را نمی‌دهند.

سیدصالحی: دردم را به کی بگویم؟به گزارش مشرق، سیدمهدی سیدصالحی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: پس از 12 روز تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشک تیم که در 2 نوبت به صورت آب‌درمانی و فیزیوتراپی است الحمدالله وضعیتم بهتر شده است.

وی افزود: حتی یک سونوگرافی بر روی پایم انجام دادم که متأسفانه پارگی و التهاب در آن دیده می‌شود. درباره این موضوع که تا چه زمانی می‌توانم تمرینات را شروع کنم باید پزشکان نظر بدهند اما فکر کنم با چند جلسه تمرین دیگر وضعیتم بهتر می‌شود.

سیدصالحی درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: واقعیت این است که من 3 بچه بزرگ دارم و واقعا نمی‌دانم مشکلات و دردم را به چه کسی بگویم و حرف بزنم. دو سال در استقلال بازی کردم هنوز هیچ کس درباره پول و طلبم به من جواب نمی‌دهد و امسال هم شرایط پرسپولیس را خودتان بهتر می‌بینید.

وی افزود: به خدا من هم مثل بازیکنان دیگر بدهکارم. فکرم خراب و از طرف دیگر آسیب‌دیده هستم. نمی‌دانم باید مشکلات را به چه کسی بگویم اما خدا وکیلی بچه‌ها از جان و دل به همراه کادر فنی مایه گذاشته‌اند و در این شرایط سخت در حال جنگیدن با سختی‌ها هستند.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: شخصا 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و این اولین سالی است که اتفاقاتی می‌بینم که عجیب است. شاید مسئولین همه تلاش خود را انجام می‌دهند اما باید این تلاش‌ها به نتیجه برسد تا بازیکن با خیال راحت بتواند زندگی‌اش را بچرخاند و به فوتبال و تمرین فکر کند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوعی نیست که آدم بتواند بی‌خیال آن شود. جواب مردم را باید داد. ما روی قراردادهایمان حساب کرده‌ایم. هیچ وقت یک طلبکار نمی‌آید هر روز به یک فوتبالیست مهلت بدهد تازه وقتی طرف متوجه می‌شود که طرف حسابش فوتبالیست است دیگر همه چیز بدتر است. به خدا آبرویم رفته است. 3 بچه بزرگ دارم و برای من زشت است که هر جایی می‌روم سرم پایین باشد و بگویم حق با شما است. البته عزت و ذلت دست خداست و این خوب نیست که ما همیشه جلوی کسانی که به آنها قول داده‌ایم سرمان پایین باشد. انشاء‌الله خدا کمک کند تا هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود. ما تیمی هستیم که الان در کورس قهرمانی هستیم و از قهرمانی فاصله چندانی نداریم. ما باید گامی را که در اول فصل برداشتیم با هم آن را به خاطر این هواداران به سرمنزل مقصود برسانیم که تا به امروز هم خدا وکیلی بچه‌ها به خاطر این هواداران با تمام وجود تلاش کردند. تمام دلخوشی ما و دار و ندار ما هواداران هستند هیچ منتی هم نداریم اما خدا می‌داند به عشق آنها تمرین و بازی می‌کنیم ولی از مسئولان هم توقع داریم به فکر ما باشند.

سیدصالحی در پاسخ به سؤالی که قبول داری برخی فوتبالیست‌ها مظلوم نمایی هم می‌کنند، گفت: بحث مظلوم نمایی نیست ما قرارداد امضا کرده‌ایم و دوست داریم طرف حساب ما تابع قراردادش باشد. شما جایی می‌روید و سرمایه‌گذاری می‌کنید به قول قدیمی‌ها هر کس جیبش را نگاه می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد. من وقتی 50 هزار تومان قرارداد می‌بندم روی 45 هزار تومان آن سرمایه‌گذاری می‌کنم وقتی آن 50هزار تومان را به من ندهند و من هم روی آن حساب کردم باید چه کار کنم. به نظر من قرارداد بازیکنان مثل مهریه است، چه کسی داده و چه کسی گرفته است!

وی افزود: من 4 سال پیش از استقلال طلب دارم،‌ اما هیچ کس جواب من را نمی‌‌دهد. در این تیم با تمام مسائل هم دست و پنجه نرم کردم الان هم در پرسپولیس. واقعا شرایطم سخت شده که این حرف‌ها را می‌زنم. البته این را هم باید بگویم همیشه می‌گویند ما بازیکنان میلیاردی هستیم اما پس از جدایی‌ام از استقلال 40 درصد از پولم را اگر اشتباه نکنم گرفتم و بقیه آن نمی‌دانم چطور باید به من برسد. به خدا حیف است که این تیم در این شرایط اینطور رها شود چون بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیده‌اند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...