نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور

عکس خبري -تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیأت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش نما ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه امروز عصر مجلس تاریخ 24 اسفند ماه سال 93 از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که مشروح این تذکرات به شرح زیر است:
سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس ‌جمهور خواستار تذکر به معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید در خصوص مطالب چاپ شده در مجله حیات طیبه در تاریخ 16 اسفند 92 به مدیر مسئول رئیس بنیاد شهید شد.
رحماندوست، نوباوه و بیرانوند نمایندگان تهران و بروجرد به وزیر امور خارجه در مورد علت مسامحه و کوتاهی وزارت امور خارجه در جریان ملاقات کاترین اشتون با محکومان فتنه 88 و تکرار آن در دومین بار تذکر دادند.
جعفری نماینده مردم بجنورد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نسبت‌های ناروا در یکی از روزنامه‌های کشور به دولت دهم که مثل همه دولت‌های پس از انقلاب، برآمده از رأی ملت بود را غیرقانونی خواند، تذکر داد.
زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که جناب آقای رئیس ‌جمهور در سخنرانی فرمودید دولت گذشته کارگران ما را بیکار و برای کارگران چینی کار ایجاد کرد، چرا واردات ماه اول سال 2014 شما دو برابر واردات ماه اول 2013 در دولت قبل از چین شده است.
برومند داش‌قاپو نماینده مردم پارس‌آباد در تذکری به وزیر کشور خواستار اصلاح مدیریت استان در سطح مدیریت استان شد.
ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد به وزیر کشور در مورد بی‌توجهی استان لرستان در خصوص پیگیری ارتقای بخش‌های پاپی، بیرانچر و زاغه به شهرستان تذکر داد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان و پرداخت پاداش پایان خدمت آنها شد.
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران به وزیر کشور در خصوص علت بی‌تفاوتی نیروی انتظامی در قبال بی‌قانونی موتورسواران در سطح شهر تذکر داد.
سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان به وزیر نیرو در خصوص واگذاری‌های غیراصولی و غیر کارشناسی نیروگاه‌های کشور و عدم لحاظ تبعات ملی و منطقه‌ای و نیز به رئیس‌ جمهور در مورد عدم معرفی نماینده دولت در ستاد راهیان نور تذکر داد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توجه جدی به گسترش فضاهای سبز حاشیه همدان و حفاظت از مراتع استان شد، همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار توجه به اصول و مطالبات و معوقات بانکی از بدهکاران دانه درشت شد.
موسوی نماینده مردم اهواز به وزیر صنعت در مورد علت سرپیچی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور از دستور وزیر مبنی بر بازگشت به کار دو نفر از مدیران شهرک‌های صنعتی تذکر داد.
موسوی و بشری نمایندگان اهواز و پاکدشت به وزیر اقتصاد در خصوص علت برخورد غیر منطقی مدیریت بانک ملی خوزستان با یکی از کارمندان به دلیل مراجعه به نماینده مردم و حل مشکل خود تذکر داد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر علوم خواستار توجه جدی به شاخص‌های جذب اعضای هیأت علمی و تجدیدنظر در نحوه جذب هیأت علمی در ادوار گذشته شد.
علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر به وزیر صنعت در مورد علت عدم رسیدگی به وضعیت افرادی که به نام تولید و صنعت تسهیلات گرفته‌اند اما متأسفانه در این بخش سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، تذکر داد و نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان شهرستان ملایر شد.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از تعرض بیگانگان و حاکمیت ملی و ممانعت از تلاش برای احیای مجرمان و محکومان فتنه سال 88 و نیز هدفمند و هوشمند کردن سفرهای خارجی پرهزینه مدیران و حذف سفرها و افراد غیر ضرور شد.
فتاحی نماینده مردم شهر بابک در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چه خوب است آقای روحانی حرف‌های زمان کاندیداتوری خود را بازخوانی و به آنها کمی هم عمل کند.
کامران، منصوری، موسوی لارگانی، منصوری، صرامی، حیدرپور، عمرانی، فیروزی، اخوان، اسفنانی، ابوترابی و حاجی‌ در تذکری خطاب به وزیر صنعت خواستار علت عزل جانباز شیمیایی با 66 ماه سابقه حضور در جبهه در آستانه سال جدید توسط مدیرکل صنعت استان اصفهان شدند.
فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در تذکری به وزیر نفت خواستار تسریع در گازرسانی به بیش از 70 روستای ییلاقی بخش بلده و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تدبیر لازم برای مرمت و توسعه پل شهید دکتر احمدی شهر نور شد.
حسینی نماینده مردم قائم‌شهر در مورد پایان مهلت تعهد پل تاریخی و خطرات احتمالی ناشی از استفاده از پل و لزوم مقاوم‌سازی و نیز به رئیس جمهور در مورد خطر زباله‌ و فاضلاب که مردم مازندران را تهدید می‌کند، تذکر داد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم توجه جدی به تجهیزات استانداردسازی مدارس استثنایی کشور و به وزیر نیرو درباره لزوم توجه به آبرسانی به شهرهای بزرگ همچنین آبرسانی به همدان از طریق سد تالوار تذکر داد.
هاشم زهی نماینده مردم نهبندان به وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و کشور در خصوص لزوم اعزام سریع تیم‌های کارشناسی به مناطق سیل‌زده شهرستان نهبندان و ارزیابی خسارت و جبران آن و اسکان سیل‌زدگان تذکر داد.
حسینی نماینده مردم سیستان به وزیر کشور در خصوص بسته بودن بازارچه‌های مرزی سیستان و عدم بازگشایی بازارچه‌های موقت با توجه به بحرانی بودن وضعیت معیشتی مردم و نیز به وزیر امور خارجه در خصوص عدم پیگیری جدی برای آزادی دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن و به رئیس جمهور در خصوص عدم حضور معاونان پارلمانی وزارت‌خانه‌ها و پاسخگویی به نمایندگان مردم تذکر داد.
حسینی، ندیمی، کامران و شفیعی نمایندگان قصرشیرین، لاهیجان، اصفهان و ممسنی به وزیر ارتباطات در خصوص پیگیری موارد مزاحمت‌های مختلف تلفنی به ویژه تلفن همراه و تلفن‌های بدون هویت به منظور امنیت شهروندان تذکر دادند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...