نسخه چاپی

وظیفه سران قوا تبیین راهكارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است

عکس خبري -وظيفه سران قوا تبيين راهکارهاي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي است

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز وظیفه سران قوا، وزرا و سازمان‌های اقتصادی این است كه راهكارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تبیین كنند و در سال 93 به نحو شایسته اجرایی شده و تولیدات ملی، تقویت و حمایت شوند.

به گزارش نما ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: اگر امروز دولت با دیپلماسی فعال و مجلس نیز با دیپلماسی پارلمانی، اجماع جهانی شکل گرفته توسط صهیونیست‌ها علیه ایران اسلامی را با عقلانیت و منطق به نفع کشورمان رقم می‌زند، به یقین این موفقیت‌ها را مرهون 35 سال مقاومت و همراهی ملت بزرگ و انقلابی ایران عزیز می‌دانیم.
وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران اسلامی و کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند مثل اینکه فراموش کرده‌اند بعد از انقلاب اسلامی تروریست‌ها را در ایران حمایت و جنگ 8 ساله را به مردم با فرهنگ ایران تحمیل و ده‌ها قطعنامه و تحریم را طی دو دهه تهاجم فرهنگی برای شکست و انحراف انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند.
گروسی هم‌چنین تصریح کرد: وقتی مردم از این فتنه‌ها و توطئه‌ها سرافراز و موفق بیرون آمدند ،تحریم‌های شدید اقتصادی را به بهانه‌های واهی تحمیل کردند، غافل از اینکه رهبر انقلاب از 6 سال قبل فتنه بدخواهان را پیش‌بینی و سال‌ها را متناسب با دسیسه‌های دشمنان نام‌گذاری کردند و در نهایت با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حجت را برای دولت، مجلس و مردم تمام کردند.
وی افزود: امروز وظیفه سران قوا، وزرا و سازمان‌های اقتصادی این است که راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند و در سال 93 به نحو شایسته اجرایی شده و تولیدات ملی، تقویت و حمایت شوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با توجه به اهمیت دیپلماسی ورزشی در کنار دیپلماسی پارلمانی از وزیر ورزش می‌خواهم با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی فوتبال در برزیل و بازی‌های آسیایی در کره جنوبی برگزار می‌شود، مقدمات لازم برای پیروزی مقتدرانه ورزشکاران در عرصه‌های بین‌المللی و حفظ رتبه‌‌های قبلی آسیایی و المپیک را فراهم کند.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسئولان شد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...