نسخه چاپی

مردم دیگر از شما استقبال نخواهند كرد!

عکس خبري -مردم ديگر از شما استقبال نخواهند کرد!

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به هاشمی به سخنان اخیر وی واكنش نشان داده و تاكید كرد: توقع ندارید كه ملت ایران سخنان صریح رهبرشان را رها كرده و به خاطرات درگوشی شما اعتماد كنند.


آقای هاشمی؛ توقع نداشته باشید ملت به خاطرات درگوشی شما اعتماد کنند
خبرگزاری تسنیم:
printنسخه قابل چاپ
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی نکاتی را درباره مواضع اخیرش متذکر شدند.
متن این نامه به شرح ذیل است:
ما این پیشرفت و تمدنی که دستمان پیش اجانب دراز باشد را نمی‌خواهیم... این‌معنا که «نمی‌شود باقدرت‌های بزرگ طرف شد» را ازگوش‌هایتان بیرون کنید. امام خمینی (ره)
جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی
سلام علیکم؛
اظهارات حضرتعالی در یک سال گذشته پیرامون خاطرات حضرت امام (ره) و افاضات شما در هفته‌های اخیر درباره نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 ما را بر آن داشت تا چند جمله‌ای خدمت حضرت‌تان بنویسیم، نه به امید اصلاح مواضع‌تان، بلکه به این امید که بفهمید فرزندان امام روح الله نمرده‌اند که اجازه دهند افکار امام تحریف و مسیر روشن ایشان منحرف گردد.
آقای هاشمی
شما فرمودید " امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند"، اولین چیزی که در مقابل این سخن شما به ذهن تمامی شنوندگان متبادر می‌شود این است که یا شما امام را بخوبی نمی‌شناسید- که طبیعتا فرض نادرستی است- و یا اینکه هدف دیگری در پس بیان این مطلب دارید، چرا که امام بارها و به صراحت دشمنی خود با ابرقدرت‌ها به‌ خصوص آمریکای جنایتکار را اعلام کرده اند.
شما که خود را یار غار امام می‌دانید و نقل‌کننده حرف‌های درگوشی ایشان هستید حتما این جملات امام پیرامون آمریکا را شنیده‌اید: "ما با هیچ‌کدام از ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها سر سازش نداریم، نه تحت سلطه آمریکا می‌رویم و نه زیر بار شوروی ، " از خدا می‏‌خواهیم که این قدرت را به‌ما ارزانی دارد که‌ نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم " ، "ما شعار «مرگ بر آمریکا» را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانۀ فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم، ما همۀ شعارهای‌مان را با عمل محک زده‌ایم".
حضرت حجت‌الاسلام؛
توقع ندارید که ملت ایران سخنان صریح رهبرشان را رها کرده و به افشای! خاطرات درگوشی شما اعتماد کنند، چرا که همان عزیز سفر کرده به این ملت فرموده است: "اکنون که من حاضرم، بعضا نسبت‌های بی‌‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد، باتصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم".
جناب آقای رفسنجانی؛
اخیرا نیز درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال84 فرموده‌اید که: "هرچه خواستند در صندوق ریختند و هر چه خواستند خواندند ".
این سخنان اگر از سوی فردی بیان می‌شد که دارای وجهه‌ای مثبت و پایگاه اجتماعی قابل توجه در بین مردم بود، می‌توانست مورد توجه قرار گیرد، اما حضرت آیت‌الله، ظاهرا کهولت سن موجب شده است تا شما فوران خشم مردم فقیر، علی‌الخصوص کارگران و حاشیه‌نشینان در دوره دولت کریمه سازندگی را فراموش کنید!
آن گاه که حرکت چرخ دنده‌های اقتصادی دولت شما موجب خرد شدن استخوان‌های این مردم، و تحصن‌های بی‌سابقه آنها در اقصی نقاط کشور شد. حتما از یاد برده‌اید که مخالفت و انتقاد آقای احمدی‌نژاد از شما، حتی در جریان انتخابات سال 88 نیز چنان پایگاه رایی برای وی ایجاد کرد که رکورد کسب آرا در تاریخ انتخابات‌ها را به نام وی رقم زد!
شاید شما فراموش کرده باشید، ولی ما به خوبی به خاطر داریم که حضرتعالی در انتخابات مجلس ششم به زور نفر 30ام تهران شدید.
این انتخابات معیار خوبی برای سنجش میزان محبوبیت شما میان مردم است. البته شاید بگویید در صندوق‌های مجلس ششم هم دست برده‌اند!!!
شکست مستقیم شما در سال 84 و کاندیدای مورد حمایت شما در سال88، همچنین استقبال گسترده مردم از شعارهایی نظیر عدالت، ساده‌زیستی، مقابله با اشرافیت و... که واکنشی به شیوه زندگی شما و هم‌کیشانتان بود، نشان داد که شکست شما در سال 84 ریشه در روی گردانی مردم از اشرافیت‌طلبی و نشان از پایگاه مردمی اندک شما بر اثر بی‌توجهی حضرتعالی به خواست‌های اساسی مردم دارد، نه دست‌کاری در صندوق‌های رای.
آقای هاشمی‌رفسنجانی؛
اگر در تحلیل‌هایتان به این نتیجه رسیده‌اید که با توجه به ضعف‌های دولت قبل، امروز شما توانسته‌اید مجددا در میان مردم پایگاه اجتماعی پیدا کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید.
آقای رفسنجانی، چگونه فکر می‌کنید مردم عنان اداره کشور را به دست کسانی می‌سپارند که حتی توانایی اداره خانواده خود را نیز ندارند!
این مردم هنوز سخن رهبر کبیر انقلاب را به خاطر دارند که فرمود: " مردم شجاع ایران، افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی درد، اسلام راحت‌طلبان ،اسلام فرصت‌طلبان و دریک کلمه اسلام آمریکایی هستند، طرد نموده و معرفی کنند".
مردم به کسی که دانشگاه آزاد را با بیش از 300 هزار میلیارد تومان دارایی حق خود و فرزندانش می‌داند و می‌گوید:"دانشگاه‌ آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست! " دیگر استقبال نخواهند کرد.
جناب آقای رفسنجانی؛
اینکه ملت برای تراوشات فکری شما تره هم خرد نمی‌کند به جای خود، اما کسی حق ندارد قانون اساسی که ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است را زیر پا بگذارد.
حضرت امام نیز پاسخ روشنی به قانون‌شکنان داده و فرموده‌اند: "من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن کریم…".
حجت‌الاسلام رفسنجانی، اعتراض شما به نتیجه انتخابات سال 84 و ایراد تهمت‌های بی‌اساس، یک قانون‌شکنی آشکار است که پاسخ امام نیز به قانون‌شکنان چنین است: " نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد"
اما ظاهرا رافت بیش از حد نظام اسلامی با جنابعالی باعث شده است تا خیال کنید می‌توانید هر اتهامی به این کشور شهیدپرور و انقلابی وارد کنید و مکررا به آن توهین نمایید، حال آنکه ما، دانشجویان انقلابی این کشور، همچون برخی دستگاه‌های نظارتی و قانونی، اسیر ملاحظات سیاسی نبوده و اگر لازم باشد، با قاطعیت در مقابل انحرافات خواهیم ایستاد و از حریم انقلاب و ولایت با خون خود دفاع خواهیم کرد.
والعاقبه للمتقین

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...