نسخه چاپی

گزارش‌های حقوق بشری غربی‌ها دارای اشكالات حرفه‌ای و رسوایی بزرگی است

عکس خبري -گزارش‌هاي حقوق بشري غربي‌ها داراي اشکالات حرفه‌اي و رسوايي بزرگي است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: اتهاماتی كه به عنوان گزارش‌های حقوق بشری نسبت به جمهوری اسلامی مطرح شده دارای اشكالات حرفه ای و رسوایی هایی بزرگ است.

به گزارش نما ، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه صبح امروز در آخرین نشست خبری خود در سال 92 با اعلام این مطلب افزود: اتهاماتی که به عنوان گزارش نسبت به حقوق بشر جمهوری اسلامی مطرح شده دارای اشکالات حرفه ای و رسوایی هایی بزرگ است.
وی ادامه داد غربی‌ها اول ماهیت اسلامی را به شکلی بزرگ زیر سوال برده‌اند و ملت این را بر نمی تابند و نکته این است که از حدود اسلامی مثل قصاص و موضوعات اجتماعی مثل همجنس بازی مورد تعرض قرار گرفته است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ظاهرا ملاک نرم بشری چیزی است که غربی ها باید آن را بپسندند.
وی ادامه داد: ظاهرا توهین به مقدسات امری عادی تلقی شده و معتقدند کسینباید به خاطر توهین به مقدسات تحت تعقیب قرار گیرد.
لاریجانی تصریح کرد: غربی‌ها به طور وسیع در امور داخلی ما دخالت می کنند و یکی از نشانه های آن ناآرامی ها در جریان فقتنه 88 بود.
وی خاطر نشان کرد: متأسفانه از این طرف حمایت و دخالت کشورهای غربی به معنای زیر پا گذاشتن همه نرم های بین المللی است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: آنها در ناآرامی های آمریکا و انگلیس که سال گذشته انجام شد عده زیادی را دستگیر کردند اما معتقدند ما نباید برخورد کنیم.
لاریجانی گفت: این گزارش ها و تبلیغات به نحو معترضانه ای از تروریست در کشور ما حمایت می کند. مثلا عنوان شده 4 نفر در یکی از استان های مرزی ما به خاطر تلاش برای تماس با سازمان ملل محکوم شدند. در کشور ما که تماس آزاده و ظاهرا بی در و پیکر است اما اسامی را گرفتیم دیدیم 4 عضو پژاک هستند و از ریگی و امثال اینها دفاع کردند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...