نسخه چاپی

توقیف رسانه مخالف به‌تلافی توقیف رسانه موافق تفكر غلطی است

عکس خبري -توقيف رسانه مخالف به‌تلافي توقيف رسانه موافق تفکر غلطي است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینكه روزنامه‌ای از یك جناحی بسته شد، باید به‌تلافی آن روزنامه جناح دیگری را ببندیم تفكر غلطی است.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعاتی مبنی بر توقیف پایگاه خبری تحلیلی جهان نیوز و هفته‌نامه 9 دی اظهار داشت: اگر فرض بر این بگیریم که تخلفی هم در مطبوعات صورت گرفته است، باید در درجه اول به مدیر مسئول یا صاحب امتیاز آن نشریه تذکر داده شود و پس از تذکر، مراحل بعدی را طی کنند و باید تفهیم اتهام شود.
وی ادامه داد: حال اگر تخلف روزنامه‌ای خلاف منافع ملی باشد، بحث دیگری است. اما اگر تخلف روزنامه یا رسانه‌ای نقد بر دولت یا فردی باشد، آن موضوع با بحث اول تفاوت دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه شورای نظارت بر مطبوعات باید در وظایف خود دقت بیشتری داشته باشند، افزود: پیش از توقیف روزنامه یا نشریه‌ای ابتدا باید به مسئول مربوطه آن نشریه تذکر دهند تا صاحب امتیاز یا مدیر مسئول آن بتواند دفاع کند.
کوثری در پایان خاطرنشان کرد: اینکه روزنامه‌ای از یک جناحی بسته شد، به‌تلافی آن باید روزنامه جناح دیگری را ببندیم تفکر غلطی است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...