نسخه چاپی

انفجار بمب در مسیر اتوبوسی در دیرالزور سوریه

تروریست های سوری در ادامه جنایات خود علیه ملت سوریه بمبی در مسیر یك اتوبوس غیر نظامیان در دیرالزور منفجر كردند كه در اثر آن هفت نفر كشته و زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: در حومه دیرالزور بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده از سوی تروریست ها در جاده خاکی و در مسیر عبور یک اتوبوس مسافربری سه نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. به گفته منابع سوری این اتوبوس از شهر هجین در حومه دیرالزور در حال حرکت به سوی دمشق بود.

بر اثر حملات خمپاره ای گروه های مسلح به برخی مناطق حمص پنج نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند. تعدادی گلوله نیز به در میدان حاج عاطف و برخی دیگر به سوی هتل السفیر شلیک شده است. در حملات خمپاره ای تروریست ها به جرمانا در حومه دمشق چهار نفر کشته و ده نفر دیگر از جمله دو کودک هشت و ده ساله زخمی شدند.

در منطقه الزبلطانی در دمشق نیز حملات خمپاره ای گروه های مسلح به کشته و زخمی شدن یازده سوری انجامید.از سوی دیگر ارتش سوریه طی عملیاتی در غرب داریا در حومه دمشق تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.در مناطق بیت سحم و خان الشیح ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در منطقه المشجر در تلبیسه در حمص نیز عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد و چهار قایق آنها که تروریست ها از آن در دریاچه الرستن استفاده می کردند را منهدم کرد و تعدادی از تروریست ها را کشت.

در حلب تروریست های جبهه اسلامی انفجار تونلی در زیر کاخ العدلی را که صدها تُن مواد منفجره در آن کارگذاشته بودند را منفجر کردند که بر اثر این انفجار این کاخ به طور کامل فرو ریخت.

در استان حماه نیز ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد و تعدادی از تروریست ها را بازداشت و سلاح و مهمات آنها را نیز به غنیمت گرفت.در عدرا و در نزدیکی مقام حجر بن عدی در حومه دمشق ارتش سوریه خودرو حامل سلاح تروریست ها را منهدم کرد.

تروریست ها در حومه دمشق شهرکی که ساکنان کارکنان فرودگاه بین المللی دمشق در آن ساکن هستند را با خمپاره هدف قرار دادند که این حملات تلفاتی در بر نداشت.در لاذقیه ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی را به هلاکت رساند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...