نسخه چاپی

تشریح آخرین وضعیت راههای كشور

رئیس پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیكی جاده های كشور را تشریح كرد.

به گزارش نما ، سردار دکتر اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جاده های کشور اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و همکاری خوب مردم در روز سیزدهم فروردین شاهد ترافیک روان در جاده های کشور بودیم اما در روزهای 12 و 14 فروردین حجم بازگشت مسافران نوروزی زیاد بود.
وی ادامه داد: امروز هم ترافیک در بسیاری از جاده ها پرحجم اما روان است اما در مسیرهای منتهی به تهران به صورت مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است.
به گفته رئیس پلیس راهور در حال حاضر محور هراز، رشت - قزوین، خروجی های مشهد، تهران - قم، اصفهان - شیراز، تهران - کرج - قزوین دارای ترافیک روان اما پرحجم هستند که برای تسهیل عبور و مرور محدودیت هایی پیش بینی شده است.
وی افزود: خوشبختانه موج بازگشت مسافران توزیع شده است اما پیش بینی می کنیم تا پایان امروز ترافیک در جاده ها وجود داشته باشد البته با توجه به اینکه در روز پایانی تعطیلات قرار داریم و ساعات پایانی سفر نیز هست عده ای به علت عجله و سفرهای طولانی تمرکزشان پایین می آید که همین امر باعث می شود تصادفات افزایش یابد.
سردار مومنی با اعلام اینکه آمار نهایی تصادفات و تلفات را امشب اعلام می کنیم، افزود: آمار دقیق تا عصر امروز به دستمان می رسد اما آنچه مشخص است کاهش 30 درصدی تخلفات و 12 درصدی تلفات در نوروز است که نشان می دهد سال خوبی را پیش رو داریم.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...