نسخه چاپی

نبش قبر دختر ۵ ماهه در مشهد!

معتاد شیشه ای كه پس از مرگ مشكوك دختر ۵ ماهه اش جسد او را به طور غیرقانونی با همدستی یك زن در مشهد دفن كرده بود دستگیر شد و با دستور مقام قضایی جسد كودك نیز پس از نبش قبر به پزشكی قانونی انتقال یافت.

به گزارش نما به نقل از خراسان، صبح روز گذشته يکي از شهروندان با پليس تماس گرفت و ادعا کرد زن و شوهر معتادي فرزند ۵ ماهه خود را از ۳ روز قبل در اطراف کوه هاي خلج دفن کرده اند.

در پي دريافت اين خبر کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي تحقيقات غيرمحسوس خود را آغاز کردند و پس از جمع آوري يک سري اطلاعات پليسي ماجرا را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

به دستور «قاضي موحدي راد» زن و مرد مذکور در منطقه سيدي دستگير و از آنان بازجويي شد. مرد ۳۲ ساله وقتي متوجه شد که پليس از ماجراي دفن غيرقانوني دختربچه اطلاع دارد گفت: اين زن همسر من نيست. من مدتي قبل با دختري ازدواج کردم و صاحب يک فرزند دختر شدم. حدود ۲ ماه قبل همسرم به خاطر اعتياد شديدي که به کريستال و شيشه داشتم مرا با فرزندم رها کرد و به مکان نامعلومي رفت. آن روز من به اداره آگاهي رفتم و پليس را در جريان گم شدن همسرم قرار دادم ولي به خاطر اعتيادي که داشتم نمي توانستم از دخترم نگهداري کنم به ناچار او را به منزل اين زن بردم تا از او نگهداري کند. او تنها بود و گاهي براي استعمال کريستال يا شيشه به منزل او که «پاتوق» شده بود مي رفتم.

مرد ۳۲ ساله ادامه داد: چند روز قبل دخترم به شدت گريه مي کرد و هر کاري مي کردم ساکت نمي شد تا اين که اين زن، دخترم را از من گرفت و زير دوش آب سرد برد ولي ناگهان ديديم که او مرده است. هر دو نفر به شدت ترسيده بوديم و نمي دانستيم چکار بکنيم تا اين که تصميم گرفتيم بدون آن که کسي متوجه شود او را دفن کنيم به همين خاطر هم جسد او را به گورستاني در اطراف کوه هاي خلج برديم و با کندن يک گودال جسدش را دفن کرديم.

گزارش خراسان حاکي است: در پي اعترافات اين مرد با توجه به مرگ مشکوک کودک ۵ ماهه، مقام قضايي دستور نبش قبر را صادر کرد و جسد دختربچه براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني مشهد حمل شد.

تحقيقات بيشتر از سوي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي درباره چگونگي مرگ اين دختر با صدور دستوراتي از سوي قاضي ويژه قتل عمد ادامه دارد.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...