نسخه چاپی

منتظر عیدی رئیس جمهور به دانش‌آموزان شین‌آبادی هستیم

عکس خبري -منتظر عيدي رئيس جمهور به دانش‌آموزان شين‌آبادي هستيم

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس با بیان اینكه درخواست ما از رئیس جمهور اختصاص مستمری برای دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آباد و كمك هزینه برای خانواده‌هایشان است گفت كه منتظریم رئیس جمهور دستورات لازم را در این صادر كرده و عیدی به این دانش‌آموزان بدهد.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، رسول خضری اظهار کرد: درخواست ما از دولت و رئیس جمهور این است که مستمری به نام دختران حادثه دیده شین‌آباد درنظر گرفته و کمک هزینه‌ای برای خانواده‌هایشان اختصاص دهند که بر همین اساس منتظریم تا رئیس جمهور عیدانه‌ای به این دانش‌آموزان بدهد.
نماینده مردم پیرانشهر در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین‌آباد گفت: این دانش‌آموزان در تعطیلات عید به شین‌آباد رفته و از امروز طبق زمانبندی انجام شده مجددا عمل‌های ترمیمی، زیبایی و سوختگی بر روی آنها انجام می‌شود.
خضری ادامه داد: در طول دو، سه ماه گذشته تیم مخصوصی برای این دانش‌آموزان جهت انجام عمل‌های ترمیمی، زیبایی و سوختگی بر روی دست و صورت آنها درنظر گرفته شده است که برخی از این دانش‌آموزان تاکنون بیش از پنج بار عمل را در این مدت گذرانده‌اند.
وی با بیان اینکه اتاق‌های مخصوص و تک نفری برای آنها اختصاص داده شده است گفت: سه اتاق مخصوص برای این عزیزان اختصاص پیدا کرده تا هر دانش‌آموز به همراه مادرش بعد از عمل در این اتاق‌ها باشد به همین دلیل هر هفته سه نفر از آنها عمل می‌شود.
به گفته خضری تعداد دانش‌آموزانی که همچنان احتیاج به عمل جراحی دارند، 12 نفر است.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...