نسخه چاپی

احتمال استیضاح وزیر ارشاد

عکس خبري -احتمال استيضاح وزير ارشاد

احتمال دارد دیدار وزیر ارشاد با سیدمحمد خاتمی به استیضاح او در مجلس منجر شود، اما امیدوارم كه كار به اینجا نرسد.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به دیدار وزیر ارشاد با سید محمد خاتمی، گفت: آقای جنتی در سخنان و اظهاراتش می‌گوید که پیرو رهبری است و قصد دارد که منویات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کند، در صورتیکه بسیاری از اقدامات وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اظهاراتش تضاد دارد.
وی افزود: وزیر ارشاد در شرایطی با آقای خاتمی دیدار می‌کند که او در فتنه سال 88 نقش داشته و می‌توانسته است آن را خاموش کند، اما همواره از فتنه‌گران حمایت کرده و حتی تلاشی در خاموش کردن فتنه نکرده است.
دیدار جنتی با خاتمی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که چطور آقای جنتی با چنین فردی دیدار می‌کند و بعد می‌گوید که این دیدار شخصی بوده است. بیان اینگونه مطالب از جانب وزیر ارشاد تعجب برانگیز است.
حجت‌الاسلام حسینی، تأکید کرد: سؤال بنده از وزیر ارشاد این است که مگر او به عنوان وزیر ارشاد شخصیتی حقیقی دارد که دیدارش با آقای خاتمی را یکی دیدار شخصی مطرح می‌کند؟ لازم است وزیر ارشاد در رفتارش تجدیدنظر کرده و سخنانی را نیز بر زبان نیاورد که به جایگاه این وزارتخانه لطمه وارد کند، البته او در این مدت عملکرد مطلوبی در حوزه فرهنگی کشور نداشته است.
وی ادامه داد: این رفتار اخیر وزیر ارشاد مورد سرزنش همه و به خصوص موافقان او قرار گرفته است.
**ممکن است دیدار جنتی با خاتمی به استیضاحش منجر شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر ارشاد در ماه‌های اخیر، از جمله اهانت روزنامه‌ها و نشریات به مقدسات دینی مسلمانان، گفت: ممکن است این موضوع در نهایت به استیضاح وی در مجلس منجر شود. می‌توان گفت که قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود. البته بنده امیدوارم که کار به اینجا نرسد و وی متوجه رفتار و عملکردش در این وزارتخانه باشد.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه اظهارداشت: وزیر ارشاد چطور راضی می‌شود که روزنامه‌های انقلابی تعطیل شوند اما روزنامه‌ها و نشریاتی که به مقدسات دینی اهانت می‌کنند آزادانه فعالیت کنند؟
وی در پایان به طرح سؤال از وزیر ارشاد در مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: این طرح در مجلس کلید خورده که در این راستا قرار شده وزیر ارشاد در یکی از جلسات کمیسیون حضور یافته و توضیحاتی در مورد دیدار اخیرش با سیدمحمد خاتمی به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...