نسخه چاپی

چرا پرسپولیس به این روز افتاد ؟

عکس خبري -چرا پرسپوليس به اين روز افتاد ؟

به نظر می رسد بزرگترین مشكل پرسپولیس همچون سالهای گذشته به حاشیه رفتن این تیم است ، جالب این كه پیشكسوتان این تیم به جای كم كردن حاشیه ها به حاشیه دامن می زنند ! آقای خوردبین ، در مصاحبه های خود شخص دنیزلی را زیر سوال می برد ؟ انگار سند سرپرستی دائم پرسپولیس به نام وی سند خورده است . در حالی كه اكثر پیشكسوتان این تیم خانه نشین هستند . كرانچار سرمربی موفق سپاهان هم مدتی در پرسپولیس بود ولی همین حاشیه ها وی را فراری داد !

شكست هاي پر گل ، متوالي و دور از انتظار پرسپوليس در رقابت هاي هفته هاي اخير ليگ برتر فوتبال و دريافت گل هاي پرشمار از تيم هاي نه چندان مطرح حاكي از بيماري است كه تن و روان اين باشگاه پرطرفدار و محبوب فوتبال ايران را دچار مخاطره و آسيب جدي ساخته است. شكست هايي كه در طول تاريخ طولاني حضور اين تيم در مسابقات فوتبال ايران در دوره هاي مختلف هيچگاه سابقه نداشته است.


به گزارش «تابناک»، اين روزها نوك تيز انتقادات اهالى فوتبال متوجه بازيكنان پرسپوليس و مصطفى دنيزلى، سرمربى آن شده است، تيمى كه به گفته دوست و دشمن ديگر هيچ نشانى از آن تيمى كه هواداران فوتبال شناخته و مى شناسند، ندارد و اين را مى شود از شدت فريادهاى هواداران اين تيم بر روى سكوها به خوبى متوجه شد.باخت پرگل به سايپا، تراكتورسازى و راه آهن و اين اواخر شكست مقابل الهلال عربستان چنان هواداران اين تيم را مضطرب و نگران كرده است كه حد و حصرى ندارد. همه مى خواهند بدانند كه در اين مدت چه بر سر پرسپوليس آمده است و ستارگان اين تيم را چه مى شود؟


آنهايى كه بايد به تمام معنا اين روزها يار اين تيم باشند، حالا حالتى شبيه باد را پيدا كرده اند و به نوعى از نقشى كه در اين تيم ايفا مى كنند، اظهار رضايت دارند.فريادهاى كركننده «بازيكن بى تعصب نمى خواهيم» سكوهاى سرخ، بيانگر يك واقعيت بزرگ است و آن اينكه برخى ها دانسته و يا ندانسته در اين تيم كم فروشى كرده و در حد و اندازه هاى بازى در يك تيم بزرگ ظاهر نمى شوند، تيمى كه در پيروزى هايش همگان شاد و در ناكامى هايش همگان به نوعى غمگين و سرخورده از فوتبال مى شوند. فوتبال اين روزهاى سرخپوشان، هيچ شباهتى به بازى پرسپوليس زلزله ندارد، چيزى كه هواداران بسيارى را در هر بازى بر روى سكوها مى كشاند. بى تفاوتى اين روزهاى برخى از بازيكنان كه به خوبى قابل رويت هم هست را به هيچ وجه نمى توان توجيه كرد.


بازيكنانى كه يا نمى خواهند از خود براى اين تيم مايه بگذارند و يا اينكه واقعاً نمى توانند اين كار را انجام دهند كه در هر ۲ حالت هم، آنها هستند كه متضرر شده و مورد انتقاد واقع مى شوند. چنين به نظر مى آيد كه ديگر دوران نام ها در فوتبال ايران به سر آمده است. ديگر نام ها كارايى خود را در فوتبال امروز از دست داده اند. شايد خيلى ها در فوتبال و خصوصاً در پرسپوليس به اين واقعيت بزرگ نرسيده اند كه اين هوادار عظيم، تنها به عشق تيم محبوبش يعنى پرسپوليس است كه به اين ورزشگاه و آن ورزشگاه مى آيد.دنيزلى و دنيزلى ها، كريمى و كريمى ها همه عزيز و محبوبند و به نوعى بهانه اى براى دوست داشتن بيشتر پرسپوليس هستند اما آنها نيز خوب مى دانند كه همه پرسپوليس نيستند.


بزرگترین ضعف پرسپوليس نداشتن یک دروازه بان مطمئن است ، در لیگ قهرمانان این تیم مقابل تیمهای بزرگ آسیایی از جمله الهلال در شش بازی هیچگاه بیشتر از یک گل نخورده است چون ادکویچ دروازه بان خارجی این تیم انصافا نمایش قابل قبولی داشته است .


درخط دفاعی نصرتی تنهاست ، چون شیث به رغم فیزیک بدنی مناسب متاسفانه از ضریب هوشی بالایی برخوردار نیست و بیشتر احساسی بازی می کند ، در ضمن پرسپوليس در دفاعی تیمی هم مشکل دارد ، بازیکنان این تیم اول ناظر دریافت توپ حریف هستند ، بعد از آن به فکر یارگیری می افتند ! در حالی که در تیمهای خوب امسال ازجمله سپاهان دفاعی تیمی به بهترین شکل ممکن انجام می شود در واقع رمز موفقیت سپاهان در فصل جاری داشتن دفاع منسجم است .


مصطفی دنیزلی که با سر و صدای فراوان به پرسپولیس آمد و پس از شکست دادن استقلال در داربی به اسطوره سرخپوشان تبدیل شد هم نتوانسته گره ای از کار پرسپولیس بگشاید.


راستی می دانستید کرانچار سرمربی موفق سپاهان هم مدتی در پرسپولیس بود ولی همین حاشیه ها وی را فراری داد !

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...