نسخه چاپی

كاهش شكاف طبقاتی نیازمند چیست؟

عکس خبري -کاهش شکاف طبقاتي نيازمند چيست؟

عضو جبهه پایداری گفت: دولت یازدهم باید هدفمندی یارانه‌ها را با مدیریت و نظارت صحیح درپی كاهش شكاف طبقاتی در جامعه ایجاد كند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد سلیمانی" درباره نحوه توزیع یارانه‌ها در سال جدید از سوی دولت و آثار آن در اقتصاد، اظهار داشت: استفاده از تعابیر نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر برای مشمولان یارانه، عبارت صحیحی نیست، چرا که این امر موجب برداشت اشتباه و نادرست برای دشمنان می‌شود چراکه بیش از ۵۰ درصد خانوارهای ایرانی مشمول دریافت یارانه، گرفتار فقر هستند.
وی افزود: بهتر است که در توصیف دریافت‌کنندگان یارانه از این عبارت استفاده کنیم که یارانه کمکی به اقتصاد سرپرست خانوار‌ها است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم باید هدفمندی یارانه‌ها را با مدیریت و نظارت صحیح درپی کاهش شکاف طبقاتی در جامعه ایجاد کند.
سلیمانی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و ارائه فرم‌های جدید جهت پرداخت یارانه به مشمولان از سوی دولت باید با مدیریت دقیق‌تری صورت بگیرد تا مشکلات مربوط به توزیع سبد کالا برای بار دیگر تکرار نشود و بدین صورت اصل هدفمندی یارانه زیر سوال نرود.
وی تصریح کرد: دولت باید با استفاده از منابع اطلاعاتی موجود و با ضوابط شفاف و روشن به صورت کلیدی و محوری و به صورت برجسته نقش خود را در نحوه توزیع هدفمندی یارانه‌ها در این مرحله ایفا کند.
سلیمانی به تاکید "مقام معظم رهبری" در مقوله اقتصاد اشاره و افزود: دولت باید با رعایت عادلانه یارانه به مردم و توجه به بخش تولید از جمله صنعتگران، تولیدکنندگان، کشاورزان و درمان و بهداشت گام‌های صحیح و استواری بردارد.
عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: بنا به گفته رئیس‌جمهوری کشورمان که جیب مردم تورم را حس می‌کند، اقدامات دولت در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که مردم بهبود شرایط و کاهش هزینه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله درمان را به خوبی لمس کنند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...