نسخه چاپی

برگزاری جلسه مشترك دیوان عدالت اداری با دستگاه‌های حقوقی

عکس خبري -برگزاري جلسه مشترک ديوان عدالت اداري با دستگاه‌هاي حقوقي

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در اردیبهشت ماه جلسه مشتركی با مجموعه معاونت‌ها و بخش‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت تا با این جلسات در ایفای وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها و همچنین دیوان عدالت اداری گام موثرتری برداشته شود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدجعفر منتظری" با اشاره به برنامه‌های دیوان عدالت اداری برای سال جدید گفت: برای تحقق سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باید تعامل با دولت را برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم و در این راستا موانعی را که سر راه قرار دارد با همکاری دولت و دیوان عدالت اداری برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: مسئله پیشگیری از وقوع جرم را باید جدی گرفت که در این راستا باید با تعامل و هماهنگی دولت کاری انجام دهیم تا شاهد ورودی کمتر از پرونده‌ها به دیوان عدالت اداری باشیم که البته این امر مستلزم تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی با دیوان عدالت اداری است.
رئیس دیوان عدالت اداری منتظری خاطرنشان کرد: طی اردیبهشت ماه جلسه مشترکی با مجموعه معاونت‌ها و بخش‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم آنچه که مربوط به دستگاه‌ها است را با یکدیگر هماهنگ کرده تا در ایفای وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها و همچنین دیوان عدالت اداری گام موثرتری برداشته شود.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...