نسخه چاپی

پیرموذن در تذكری:

اقتصاد ایران چوب لای چرخ توسعه است

عکس خبري -اقتصاد ايران چوب لاي چرخ توسعه است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذكری آیین‌نامه‌ای با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در مورد میزان تحقق اهداف سیاست‌های اصل 44 گفت كه این گزارش نشان داد اقتصاد ایران همچنان دولتی و چوب لای چرخ توسعه است.

به گزارش نما ، پیرموذن در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری مستند به بند 12 اصل سوم قانون اساسی در مورد پی‌ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه اظهار کرد: گزارش ارائه شده نوعی سیاه‌نمایی و با نشاط‌کردن دشمن بود. در حالی که باید همت مضاعفی در مجلس وجود داشته باشد که این رویکرد در ارائه گزارش‌ها نباشد.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این گزارش سیاه‌نمایی نبوده بلکه ما باید از کمیسیون اصل 44 تشکر کنیم که بررسی دقیقی کردند و اشکالات کار را استخراج کردند و در گزارش خود نشان دادند که در اصل 44 و خصوصی‌سازی به درستی عمل نشده است.
لاریجانی با بیان اینکه گزارش ارائه شده از سوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 دقیق و منصفانه بوده است، افزود: ما نمی‌خواهیم اشکالات را نبینیم بلکه این گزارش نشان می‌دهد روند دولتی شدن هنوز ادامه دارد و خوب است که دولت فعلی این روند را اصلاح کند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...