نسخه چاپی

اقتصادی كه یارانه‌هایش هدفمند نباشد، بیمار است

عکس خبري -اقتصادي که يارانه‌هايش هدفمند نباشد، بيمار است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه اختصاص یارانه‌ها فقط به نیازمندان در چشم انداز اقتصادی كشور موثر خواهد بود، گفت: اقتصادی كه یارانه‌هایش هدفمند نباشد، بیمار است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدنبی حبیبی" با اشاره به سیاست هدفمندی یارانه‌ها که قرار است به نیازمندان اختصاص یابد، اظهار داشت: اصل موضوع هدفمندی یارانه‌ها ضروری و عملی است که دولت نهم و دهم با شجاعت آن را آغاز کرد و جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه اهداف پیش بینی شده سیاست هدفمندی یارانه‌ها به طور ناقص اجرا شده و در مواردی انجام نشد، افزود: اصل هدفمندی و قرارگیری آن در اختیار نیازمندان کار درستی است چراکه یارانه مخصوص افراد نیازمند به یارانه است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: بایستی هدفمندی یارانه‌ها مطلوب‌تر از گذشته با روش‌های علمی و حساب شده‌ای در اختیار نیازمندان قرار گیرد، اما چگونگی تشخیص نیازمندان و نحوه اجرای آن کاری مدیریتی است که بایستی با بازنگری کلی در وضعیت گذشته انجام شود.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه اختصاص یارانه‌ها فقط به نیازمندان در چشم انداز اقتصادی کشور موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: اقتصادی که یارانه‌هایش هدفمند نباشد، بیمار است بنابراین بایستی مراقبت کرد، چرا که نمی‌توان برای کاری شبیه مسکن دادن اقتصاد کشور را نجات داد.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...