نسخه چاپی

لاریجانی بر بررسی پیوست‌های بودجه سنواتی تأكید كرد

عکس خبري -لاريجاني بر بررسي پيوست‌هاي بودجه سنواتي تأکيد کرد

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس مجلس در دیدار با اعضای كمیسیون برنامه و بودجه تاكید كرد كه در این ایام كه اعضای كمیسیون از بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ فارغ شده‌اند و فرصت بیشتری دارند، پیوست‌های بودجه را بررسی كنند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت‌جام و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از دیدار نوروزی اعضای کمیسیون متبوعش با علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان خبر داد و اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برای دیدار با رئیس مجلس به دفتر وی رفتند و جلسه‌ای را با آقای لاریجانی داشتند.
وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات و وضعیت این کمیسیون، نحوه رسیدگی به دستورکارهای کمیسیون، کمیسیون تلفیق و روند بررسی لوایح بودجه سالیانه به رئیس مجلس ارائه دادند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سخنان علی لاریجانی در این دیدار گفت: در این جلسه رئیس مجلس با اشاره به بررسی لوایح بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد در این ایام که اعضای کمیسیون از بررسی لایحه بودجه سال 93 فارغ شده‌اند و فرصت بیشتری دارند، پیوست‌های بودجه را بررسی کنند چراکه در جریان بررسی بودجه‌ها به دلیل حجم کارهای کمیسیون بیشتر اوقات پیوست‌های بودجه مورد بررسی دقیق قرار نمی‌گیرند.
اسداللهی افزود: لاریجانی در این جلسه از اعضای کمیسیون خواست تا فرصت‌های میان بررسی بودجه‌های سنواتی، پیوست‌ها را بررسی کنند تا در زمان رسیدگی به بودجه در مجلس کمیسیون درگیر پیوست‌ها نشود.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...