نسخه چاپی

تنبیهی در كار نیست; از مرزبانان دلجویی می كنیم

عکس خبري -تنبيهي در کار نيست; از مرزبانان دلجويي مي کنيم

تكلیف وضعیت نظام وظیفه سربازان آزاد شده را قانون تعیین میكند و علاوه بر این بدون شك تنبیهی در كار نیست و از مرزبانان دلجویی می كنیم.

به گزارش نما ، به نقل از جمهوریت، "مرزبانان ایرانی باید تنبیه شوند". این اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر موجی از انتقادات و موضع گیری های مختلف را به همراه داشت. اظهار نظر شخصی این نماینده مجلس در حالی بر روی رسانه های خارجی منعکس شد که "الزام به تنبیه مرزبانان ایرانی تازه آزاد شده از چنگال جیش العدل" را موضع کلی حاکمیت در قبال این مرزبانان به دنیا معرفی شد. این در حالی است که علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هر یک در پیامی جداگانه بازگشت این سربازان غیور را به کشور تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت نفر پنجم آنان را داشتند.
در این بین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس موضع کلی حاکمیت را دلجویی از این مرزبانان دانست و گفت: این مرزبانان روزهای زیادی تحت فشار روانی شدید بوده اند و به شدت از لحاظ روحی آسیب دیده اند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: بدون شک باید از این مرزبانان دلجویی شود و قطعا تنبیهی در کار نیست چرا که مردم ما روزهای زیادی نگران این سربازان بودند.
جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد:این سربازان پسران غیور این مرز و بوم هستند و گرفتار گروهی جنایتکار شده بودند که با هیچ منطقی با انسان ها برخورد نمی کنند.
وی با انتقاد از طرح موضوع تنبیه این مرزبانان گفت: بدون شک هیچ تنبیهی در کار نیست و این مرزبانان که با دعای مادران شهید به کشور بازگشتند باید تحت حمایت های روحی و روانی قرار گیرند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با تقدیر از تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی برای آزادسازی این مرزبانان تاکید کرد: شیرینیاین آزادسازی نباید با برخی اظهارنظرهای تند به کام ملت تلخ شود.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورایاسلامی در خصوص وضعیت نظاموظیفه این سربازان تاکید کرد: قانون تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه این مرزبانان ربوده شده است و نیازی نیست برای تعیین تکلیف قانون وضعیت خدمت آن ها تفسبرهایشخصی را به جای قانون مطرح کنیم

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...