نسخه چاپی

انبارلویی ضمن توصیه‌ای به نوه امام(ره)؛

عقل سلیم بیان سخن در عبارت وهن‌آمیز را نمی‌پذیرد

عکس خبري -عقل سليم بيان سخن در عبارت وهن‌آميز را نمي‌پذيرد

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با ابراز تاسف از اظهارات اخیر اشراقی گفت: زمانی مباحث علمی و حقوقی مطرح می‌شود كه جایگاه خاص خود را دارد، اما مواقعی كه رشته سخن در عبارات وهن آمیز بیان می‌شود، هیچ عقل سلیمی این نوع رویكرد‌ها را نمی‌پذیرد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدکاظم انبارلوئی" با اشاره به اظهارنظر اخیر "نعیمه اشراقی" و اهانت به احکام اسلامی در شبکه اجتماعی وایبر اظهار داشت: زمانی که این خبر را مشاهده کردم بسیار متاثر و متاسف شدم و باور نمی‌کنم که وی چنین اهانتی را در حق جمهوری اسلامی، پیامبر اکرم (ص) و احکام الهی قرآن کرده باشد.
وی با ابراز خرسندی از تکذیب این اظهارات از سوی اشراقی اضافه کرد: البته در گذشته از سوی وی این جنس صحبت‌ها را شنیده بودیم که به نوعی توجیه و تفسیر شد، چرا که اولین واکنش از سوی جامعه زنان و تشکل‌های سیاسی _ صنفی آنان خواهد بود، حتی غیر از آنان جامعه انقلابی ما واکنش‌های دیگری خواهد داشت که برای وی سودمند نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی به این جنس سخن گفتن حساس است و واکنش نشان می‌دهد، افزود: زمانی مباحث علمی و حقوقی مطرح می‌شود که جایگاه خاص خود را دارد، اما مواقعی که رشته سخن در عبارات وهن آمیز بیان می‌شود، هیچ عقل سلیمی این نوع رویکرد‌ها را نمی‌پذیرد.
مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی ضمن توصیه‌ای به اشراقی در تجدیدنظر موضع گیری و سخن گفتن‌هایش، خاطرنشان کرد: من هدف اینگونه سخن و اظهارات را نمی‌دانم و توانایی نیت خوانی آن را ندارم، اما وی بایستی نسبت به اظهارات خود روشنگری کند که این بهتر از هرگونه نیت خوانی است.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...