نسخه چاپی

یونسی: برخی انتقادها از دولت را به حق می‌دانیم

عکس خبري -يونسي: برخي انتقادها از دولت را به حق مي‌دانيم

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: برخی از انتقادها از دولت را به حق می‌دانیم.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد آستانه تحمل دولت در برابر منتقدان کمتر شده و در ظاهر از انتقاد استقبال می‌شود، اما در باطن روی خوش به منتقدان نشان نمی‌دهند؟ گفت: خیر، این‌گونه نیست همه دولتی‌ها معتقد هستند که نقد منصفانه و دلسوزانه برای ادامه راه دولت مفید است.
وی افزود: البته در این میان عده‌ای سعی می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و کوچک‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین موضوع را تبدیل به یک معضل بزرگ کنند.
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، تصریح کرد: البته برخی انتقادها از دولت را به حق می‌دانیم به مانند همان پیشنهادهایی که در رابطه با توزیع بهتر سبد کالا به دولت شد.
یونسی خاطرنشان کرد: هرچند در این باره هم عده‌ای بی‌انصافی کردند و فشارهای روانی زیادی را با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتند به افکارعمومی وارد کردند.
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: نقدی سازنده است که می‌تواند به دولت در پیشبرد اهداف کمک کند. البته ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که دولت در ابتدای راه خود قرار دارد و هنوز در مسیر هموار کردن خرابی‌هایی است که از گذشته به جا مانده است.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...