نسخه چاپی

پیامك ثبت یارانه به مرور ارسال می شود

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها كه ثبت نام خود را انجام داده، اما تاكنون پیامك كد رهگیری را دریافت نكرده اند در روزهای آتی این پیامك را دریافت خواهند كرد.

به گزارش نما ، نرگس نجفی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام این خبر گفت: متقاضیان پس از ثبت نام در صورتی که پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد را دریافت کرده، اما پیامک کد رهگیری را دریافت نکردند، ثبت نامشان با موفقیت انجام شده و این پیامک به مرور زمان و بر اساس اولویت ارسال خواهد شد.
به گفته وی، دریافت پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد، به معنای موفقیت در انجام ثبت نام است و متقاضیان نباید نگرانی در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان نیز گفت: متقاضیان دریافت یارانه در 10 روزی که امکان ثبت نام برای آنان وجود دارد نمی توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.
وی تاکید کرد: اطلاعات درخواستی به قدری معمولی و ساده است که مردم می توانند با حداقل دانش کامپیوتری وارد سامانه شده و اطلاعات خود را ارایه کنند.
نجفی گفت: در صورتی که افراد شماره کارت ملی خود را به درستی وارد این سامانه نکنند، نمی توانند سایر اطلاعات مانند مالکیت واحد مسکونی و متوسط درآمد خود را نیز اعلام کنند و به همین دلیل ارایه اطلاعات نادرست در این سامانه بسیار کم است.
وی تاکید کرد: از آنجا که اطلاعات خانوار سیال است و وضعیت اجتماعی و درآمدی خانوارها متغیر است، سامانه از مدتی بعد برای تغییر شرایط خانوار مجددا بازگشایی می شود، اما بهتر است مردم حداکثر دقت را برای ارایه اطلاعات درست در زمان ثبت نام داشته باشند.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ناشناس
0
0
۱۳۹۳/۱/۲۱
باسلام وخسته نباشي خدمت شما من ديشب ساعت 12 ثبت نام کردم وسايت پيغام داد به زودي پيامک دريافت ميکنيد الان 17 ساعت از زمان ثبت نام ميگذره ولي هنوز پيامکي نيومده از کجا بدونم ثبت نامم کامل بوده واسم من ثبت شده ايا پيامک ملاک ثبت نامه اگر پيامک تا اخر ثبت نام نيومد بايد از کجا وچطور اقدام کنم با تشکر
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...