نسخه چاپی

واژگونی مرگبار پراید در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حوادث 24 ساعت گذشته تهران را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حوادث 24 ساعت گذشته تهران را تشریح کرد.

جلال ملکی در خصوص نخستین حادثه گفت: ساعت 18:10 جمعه واژگونی یک دستگاه خودرو در انتهای اتوبان همت، تقاطع دانش و پژوهش به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان دو ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با 4 سرنشین به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده بود.

آتش نشانان در ادامه 4 عضو یک خانواده را از داخل پراید خارج کرده که پدر 35 ساله این خانواده بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. همسر وی و دو دختر 2 و 3 ساله اش نیز تحویل امداد گران اورژانس شدند.

مهار آتش سوزی گسترده در ساختمان سه طبقه

جلال ملکی در ادامه به مهار آتش سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه اشاره کرد و اظهار داشت: ساعت 22:48 جمعه این حادثه به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که آتش نشانان 4 ایستگاه همراه دو دستگاه بالابر راهی محل حادثه در محله خزانه شدند.

وی افزود: زیرزمین این ساختمان 3 طبقه به انبار پوشال کولر تبدیل شده بود که آتش سوزی در آنجا باعث ایجاد دود غلیظ شده بود. آتش نشانان در ابتدا دو مرد 65 و 35 ساله را از میان دود نجات داده و سپس به اطفای حریق پرداختند. پس از 5 ساعت عملیات نفس گیر، شعله های آتش مهار شد.

سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: صبح روز شنبه حادثه سقوط در چاه در خیابان دماوند به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان دو ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و مشخص شد مرد 50 ساله ای به داخل چاه حفاری شده برای سیستم فاضلاب سقوط کرده است.

آتش نشانان این فرد را زنده خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...