نسخه چاپی

قلعه‌نویی:با این‌شرایط به‌عربستان نمی‌رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بدون ملی پوشانمان حتی به 11 نفر هم نمی‌رسیم چگونه به عربستان برویم.

به گزارش نما، بحث حضور ملی‌پوشان باشگاه استقلال در اردوی تیم ملی برای سفر به کشور آفریقای‌جنوبی در یکی، دو روز گذشته به دغدغه اصلی مسوولان این باشگاه و البته فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

این در حالی است که تا پیش از اعلام فهرست جدید تیم ملی برای شرکت در اردوی آفریقای‌جنوبی، گفته می‌شد فدراسیون فوتبال هیچ مخالفتی با حضور این نفرات در دیدار استقلال و الشباب عربستان ندارد. اما با این وجود بعد از گذشت یک روز از بازی با تراکتورسازی حالا فدراسیون فوتبال مصرانه خواهان پیوستن آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری از تیم استقلال و همچنین ملی‌پوشان باشگاه سپاهان، فولاد و تراکتورسازی است که البته این آخرین موافقت خود را با حضور حامد لک و کریم انصاری‌فر در آفریقای‌جنوبی اعلام کرده است.

فارس در همین ارتباط با امیر قلعه‌نویی نفر اول نیمکت استقلال تماس گرفت تا نظر وی را به عنوان سرمربی در مورد حضور این چهار بازیکن در اردوی آفریقای‌جنوبی بپرسد. قلعه‌نویی در این باره گفت: شما بگویید ما چه کار کنیم؟ من باید با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کنم، اما انصافا اگر من این چهار بازیکن را بدهم، آیا می‌توانم برای بازی با الشباب 11 بازیکن در اختیار داشته باشم؟!

وی افزود: احمد جمشیدیان، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری و مجید غلام‌نژاد در تیم ما مصدوم هستند. در بازی استقلال و تراکتورسازی، نظری را با پای مصدوم به زمین فرستادیم و دوباره آسیب دید. وقتی من این چهار نفر را ندارم، چگونه می‌توانم تیمم را برای بازی با الشباب آماده کنم؟ ما اصلا 11 نفر نمی‌شویم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: اگر نظر فدراسیون این است، آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بنویسند و بگویند که استقلال این شرایط را دارد و نمی‌تواند در بازی با الشباب حاضر شود،مسئولیت این موضوع را هم قبول کنند، ما حرفی نداریم و دوست داریم با تیم ملی تعامل کنیم، ولی وقتی 11 نفر نمی‌شویم و چهار، پنج بازیکن مصدوم هستند و اتفاقا ساموئل هم محروم است، چگونه باید بازی کنیم؟

سرمربی استقلال در پایان تاکید کرد: اگر ما به عربستان نرویم، هزار دردسر و جریمه دارد و واقعا در این شرایط خودمان هم نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. باید بنشینیم و فکری بکنیم؛ ولی انصافا هیچ تیمی چنین شرایطی را ندارد که نتواند 11 بازیکن را در اختیار داشته باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...