نسخه چاپی

شیوه انتقاد به حفر تونل بهشت‌آباد بدعت بدی بود

عکس خبري -شيوه انتقاد به حفر تونل بهشت‌آباد بدعت بدي بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شیوه‌ای كه امروز برخی نمایندگان برای انتقاد به انتقال آب استان چهارمحال و بختیاری به زاینده‌رود انجام دادند، بدعت خوبی نیست.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی اخطاری با استناد به اصول 2،3،4 و 48 قانون اساسی نسبت به اقدام امروز نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری و اعتراض آنها به حفر تونل بهشت‌آباد و انتقال آب از این استان به زاینده‌رود انتقاد کرد و اظهار داشت: اینکه طرحی برای انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری به زاینده‌رود انجام شود یا خیر و یا تونلی برای این کار حفر شود یا خیر، بر عهده دولت است. البته نمایندگان هم می‌توانند در قالب تذکر، نطق و ... اظهارنظر کنند.
وی ادامه داد: اما شیوه‌ای که امروز در مجلس انجام شد بدعت خوبی نیست و تفرقه ایجاد می‌کند و همبستگی ملی را از بین می‌برد؛ ما همه برادر هستیم و این بحثها باید جای دیگری انجام شود، نه اینکه برادری نطق کند و برادران دیگر پلاکارد بلند کنند و این برای نخستین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.
علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: این بحث موضوعی است که باید در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد و احتیاجی به اینگونه اقدامات نیست.
در هنگام نطق سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد، جمعی از نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مقابل تریبون مجلس تجمع کردند و پلاکاردی با مضمون انتقاد از حفر تونل بهشت‌آباد و گلاب 2 در دست گرفتند.
پیش از این مردم استان چهارمحال و بختیاری نسبت به انتقال آب از این استان به زاینده‌رود انتقاد کرده بودند و این اقدام را سبب از بین رفتن کشاورزی این منطقه می‌دانستند.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...