نسخه چاپی

دولت جلوی فساد و ریخت و پاش را بگیرد

عکس خبري -دولت جلوي فساد و ريخت و پاش را بگيرد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینكه در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در كشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نكنند، گفت: دولت به جای منصرف كردن مردم از ثبت‌نام یارانه‌ها، جلوی فساد و ریخت و پاش را بگیرد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه (24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در کشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند اما واقعیت این است که حامل‌های انرژی همه گران شده و مردم مابه‌التفاوت این گرانی را پرداخت می‌کنند، از این‌رو شاهدیم که کل رسانه‌ها به صورتی ساماندهی شده‌اند تا مردم برای ثبت‌نام در معذوریت قرار گیرند.
وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام کردن حق مردم است، گفت: قطعاً نباید اشخاصی که واقعا نیازمند هستند را از ثبت‌نام منصرف کرد، بنابراین به جای اینکه به فضاسازی‌ها برای ثبت‌نام نکردن مردم دامن بزنیم باید جلوی فساد و ریخت و پاش‌ها را بگیریم. به‌عنوان مثال در استانداری لرستان میلیاردها تومان هزینه دکوراسیون و خرید ماشین خارجی شده است.
نماینده مردم خرم‌آباد با اشاره به اطلاعات و گزارش مرکز آمار مبنی بر اینکه استان لرستان جایگاه نخست بیکاری را در کشور دارد، تصریح کرد: دکتر روحانی در موقع انتخابات گفت که دولت نخواهد گذاشت که بیکاران در مقابل خانواده‌های خود شرمنده شوند، بنابراین مسئولان و برخی وزارتخانه‌ها به جای اینکه همه برنامه خود را به برکناری نیروهای ارزشی معطوف کنند، باید در جهت رفع بیکاری برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...