نسخه چاپی

وارد شدن خسارت 210 میلیارد تومانی به كشاورزان شهریار

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد گفت: با ورود جبهه هوای سرد در روزهای فروردین ماه همزمان با گلدهی باغات میوه جمعا به 9 هزار و 187 هكتار به مبلغ 210 میلیارد تومان به كشاورزان خسارت وارد شده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در جلسه علنی امروز یکشبنه (24 فروردین) طی تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو دو تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی باید بگویم با ورود جبهه هوای سرد در روزهای دوم، سوم، یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال 93 همزمان با گلدهی باغات میوه و بروز سرما، طوفان و تگرگ در باغات و مزارع صیفی جمعا در سطح 9 هزار و 187 هکتار به مبلغ 210 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت وارد شده که انتظار داریم توجه کافی از این عزیزان به عمل آید.
وی ادامه داد: در سالی که رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ و اقتصاد تاکید دارند قطعا عبور از پیچ تاریخی اقتصادی مستلزم توجه کافی به کشاورزان است.
این نماینده خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: انتظار داریم دکتر فانی تا سالروز بزرگداشت مقام شامخ معلم یعنی 12 اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت مطالبات معلمین و فرهنگیان سخت کوش اقدام شایسته و عاجل بنماید.
گروسی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم در سال جدید نسبت به احداث بیمارستان‌های قدس، ملارد و شهریار اقدام عاجل به عمل آورد و همچنین در خصوص اتصال مترو به شهرستان‌های مذکور که مورد تصویب هیئت وزیران قرار گرفته توجه کافی بنماید.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...