نسخه چاپی

اعترافات عامل شهادت مامور فداكار پلیس

عامل شهادت مامور فداكار پلیس گنبد، پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

به گزارش نما به نقل از قانون، در ساعات اولیه روز پنجشنبه 10 بهمن سال گذشته مامور کلانتری 11 شهرستان گنبد هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی خود متوجه یک خودرو شد که با درخت برخورد کرده بود.

وی برای کمک به راننده به سوی او رفت و به خاطر اینکه احتمال می رفت خودرو آتش بگیرد از راننده خواست کاپوت ماشین را باز کرده تا وی برق را قطع کند.

ستوان ابراهیم شیبانی سپس برای کمک به راننده از او خواست از خودرو پیاده شود که راننده خودرو به محض پیاده شدن با یک اسلحه شکاری به سوی مامور پلیس تیراندازی کرد و از محل گریخت.

در ادامه ماموران با رعایت قوانین به‌کارگیری سلاح متهم فراری را از ناحیه پا هدف قرار داده و زمینگیر کردند. مامور پلیس و مرد تیرانداز بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند که ستوان ابراهیمی بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

پس از بهبودی حال مرد تیرانداز، کارآگاهان او را با دستور قضایی به پلیس آگاهی انتقال دادند که متهم با رد اتهام قتل مامور پلیس گفت: روز حادثه اسلحه شکاری خود را آماده کرده و برای شکار از خانه خارج شدم. در میان راه نمی‌دانم چرا کنترل خودرو از دستم خارج شد و با درخت برخورد کردم. در حالی که به دلیل ضربه به سرم حالت گیجی داشتم، مامور پلیس به کمکم آمد. من هم به تصور اینکه او سارق است با اسلحه گلوله ای به طرفش شلیک کردم.

متهم ادامه داد: در زمان حادثه من حالت عادی نداشتم و زمانی که متوجه ماجرا شدم از کار خود پشیمان شدم.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی گلستان در این رابطه گفت: متهم پس از اعتراف و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...