نسخه چاپی

حواشی جلسه پرسپولیسی ها با هدایتی

مراسم تقدیر از بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس دیشب در شرایطی برگزار شد كه بازیكنان پرسپولیس با خداحافظی با یكدیگر اشك‌های‌شان نیز سرازیر شد.

به گزارش نما به نقل از فارس: شب گذشته با تصميم علي دايي مراسم تقدير از بازيکنان پرسپوليس و اطرافيان اين تيم با حضور حسين هدايتي در باغ گيلاس برگزار شد.

در اين مراسم مسئولان باشگاه پرسپوليس علي‌رغم دعوت از جمله منتقمي و پروين حضور نداشتند اما اين مراسم حاشيه‌‌هاي جالبي داشت که در زير مي‌خوانيد:

* انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس و گفت‌وگو در خصوص وضعيت پروين سوژه اصلي جلسه بود.

*از سوي حسين هدايتي طبق قرار قبلي به هرکدام از بازيکنان پرسپوليس 10 ميليون تومان پاداش نايب قهرماني داده شد.

* مهرداد پولادي که از سوي باشگاه به دليل مصاحبه عليه مسئولان 30 درصد جريمه شده بود در مراسم امشب بسيار ناراحت بود و اين موضوع را با دايي در ميان گذاشت البته بازيکنان و کادر فني به پولادي دلداري دادند و وي را به آرامش دعوت کردند.

* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظي بازيکنان و روبوسي با يکديگر بود، نيلسون اولين نفري بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اينکه با چند بازيکن خداحافظي کرد بغض عجيبي گلويش را گرفت و با ساير نفرات و از جمله دايي با چشماني اشکبار خداحافظي کرد و حتي در شرايطي که از باغ بيرون مي‌رفت با ديدن دوستانش گريه مي‌کرد. بازيکنان نيز در فضايي بسيار صميمانه با يکديگر روبوسي و خداحافظي مي‌کردند و همچنين از يکديگر حلاليت مي‌طلبيدند.

* همچنين بازيکنان پرسپوليس و دايي براي هفت ملي‌پوش اين تيم آرزوي موفقيت کردند، دايي سعي کرد راهنمايي‌هاي لازم را به ملي‌پوشان جوان بکند.

* موسي سلامت جانباز جنگ تحميلي که همواره در بازي‌هاي اين تيم کنار پرسپوليس بود نيز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌هاي بزرگ دايي را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد 6 با بازيکنان عکس يادگاري مي‌گرفت.

*در پايان مراسم بازيکنان از علي دايي و هدايتي تقدير و تشکر کردند و سرمربي پرسپوليس از عوامل کادر پزشکي، دستيارانش، مدير رسانه‌اي و حتي عکاسان و تدارکات تيم که يکسال در کنار اين تيم بودند، تقدير و تشکر ويژه‌اي کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...