نسخه چاپی

خبری بد از 7 ملی‌پوش پرسپولیس

محمد پنجعلی از ممنوع‌الخروج شدن 7 ملی‌پوش پرسپولیس خبر داد و گفت مشكل مالیاتی آنها به زودی حل می‌شود.

به گزارش نما، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا ، درباره‌ی ممنوع‌الخروجی 7 ملی پوش این تیم اظهار کرد: شب گذشته سید جلال حسینی به من زنگ زد و این موضوع را گفت، من هم بلافاصله در باشگاه حاضر شدم تا این موضوع را پیگیری کنم. البته خود فدراسیون فوتبال هم در حال حاضر پیگیر این مساله است، و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید.

او درباره‌ی این که مبلغ بدهی مالیاتی بازیکنان چقدر بوده و چه کسی قرار است این پول را پرداخت کند، گفت: فکر می‌کنم این بازیکنان روی هم 60- 70 میلیون بدهی مالیاتی دارند، البته به نظر من معقولانه این است که خود فدراسیون این پول را پرداخت کند چرا که پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و فدراسیون است. مهم این است که آبروریزی نشود، هر چند پروین هم می‌تواند این پول را پرداخت کند و ما منتظر هستیم که او در باشگاه حضور پیدا کند.

پنجعلی درباره‌ی شایعاتی پیرامون جدایی چند بازیکن از پرسپولیس به ایسنا گفت: به هیچ وجه این طور نیست، کادر فنی منتظر است که از طرف وزارت ورزش بودجه‌ای برای باشگاه تعیین شود و به دنبال خرید بازیکن بروند. اما این مساله باید خیلی زود اتفاق بیافتد تا بتوانیم تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم، سال آینده کار سختی درآسیا داریم و باید با تیم‌های حرفه ای بازی کنیم، نمی‌شود با بودجه‌ی معمول لیگ برای آسیا تیم ببندیم.

سرپرست پرسپولیس همچنین گفت: من با بازیکنان صحبت کردم، اکثر آنها دوست دارند که در پرسپولیس بمانند اما مشکلات باید حل شود. مطالبات بازیکنان هنوز پرداخت نشده و نمی‌شود وقتی این پول این فصل شان را نگرفتند درباره‌ی فصل آینده با آنها صحبت کنیم.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...