نسخه چاپی

نباید با هر بهانه‌ای، بها دهیم

عکس خبري - نبايد با هر بهانه‌اي، بها دهيم

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: نپذیرفتن نماینده ایران توهین به ملت ماست چرا كه این جا بحث كارمند وزارت خارجه نیست و بحث نماینده یك ملت است لذا اگر آن‌ها بخواهند جسارت و توهین كنند وزارت خارجه باید محكم بایستد و از راه دیپلماتیك مسئله را حل كند تا آقای ابوطالبی در سازمان ملل مستقر شود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا مصری" سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم تشییع پیکر والده "اسدالله بادامچیان" که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره نپذیرفتن نماینده ایران در سازمان ملل توسط آمریکا گفت: اگر سازمان ملل برابر با منشور خود مستقل از کشور آمریکاست بنابراین ایالات متحده باید پایبند به منشور ملل متحد باشد.
وی تصریح کرد: نپذیرفتن نماینده ایران توهین به ملت ماست چرا که این جا بحث کارمند وزارت خارجه نیست و بحث نماینده یک ملت است لذا اگر آن‌ها بخواهند جسارت و توهین کنند وزارت خارجه باید محکم بایستد و از راه دیپلماتیک مسئله را حل کند تا آقای ابوطالبی در سازمان ملل مستقر شود.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها بهانه‌های زیادی دارند چون بهانه درست کردن کار سختی نیست اما مهم این است که ما از موضع خود عقب نشینی نکنیم. برای هر بهانه‌ای نباید بها دهیم و بهانه را باید برید، بهانه آمریکایی‌ها را با اقتدار خود می‌بریم و یک قوت 70 میلیونی پشت سر مسئولان است.
مصری بیان داشت: انتظار مردم این است که محکم بایستیم و نگذاریم آمریکا از هر موضوعی و با هر بهانه‌ای بخواهد ما را تضعیف و به ما اهانت کند. شکایت وزارت خارجه از آمریکا طبیعی بوده و مورد انتظار مردم است و ما انتظار داریم که این موضع محکم را ادامه دهند.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...