نسخه چاپی

تشریح سفر دو روزه رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان

عکس خبري -تشريح سفر دو روزه رئيس‌جمهور به سيستان و بلوچستان

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به سفر دو روزه رئیس‌جمهور به این استان، گفت: اعلام منطقه آزاد تجاری انرژی‌های نو در سیستان مطالبه اساسی مردم این استان است كه در بنرهای تهیه شده و شعارهای مردم به رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، حلیمه عالی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس با اشاره به سفر دو روزه رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان گفت: دکتر روحانی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری (26 و 27 فروردین ماه) به این استان سفر می‌کند و مقصد اولیه وی نیز شهر زاهدان خواهد بود.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور صبح روز چهارشنبه از زاهدان به زابل سفر می‌کند و پس از سخنرانی در جمع مردم در ورزشگاه شهید طباطبایی این شهر را به مقصد چابهار ترک خواهد کرد.
نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در ادامه به مطالبات مردم این استان در سفر رئیس‌جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین خواسته مردم و بنده به عنوان نماینده این استان، اعلام منطقه آزاد تجاری انرژی‌های نو در سیستان است که این درخواست در بنرهایی که تهیه شده و شعارهای مردم به رئیس‌جمهور اعلام خواهد شد که در صورت تحقق این خواسته مشکل اشتغال این استان نیز تا حدودی برطرف خواهد شد، ضمن این که مشکل حق آبه تالاب سیستان نیز از دیگر مطالبات مردم این استان خواهد بود.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...