نسخه چاپی

برنامه‌ریزی برای سخنرانی مولوی عبدالحمید در سفر روحانی

یكی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از احتمال سخنرانی مولوی عبدالحمید در جریان سفر رئیس‌جمهور به زاهدان خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس ، ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان گفت: رئیس‌جمهور پس از ورود به شهر زاهدان به عنوان اولین مقصد سفر در ورزشگاه ۱۷ شهریور این شهر سخنرانی می‌کند.
وی با بیان اینکه مولوی عبد‌الحمید (امام‌جمعه اهل سنت زاهدان) از جایگاه خاصی در استان سیستان‌و‌بلوچستان برخوردار است ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده از سوی معاون استاندار پیش از رئیس‌جمهور استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی می‌کنند و ممکن است برنامه‌ای برای سخنرانی مولوی عبد‌الحمید در این مراسم در نظر گرفته شود.
یکی دیگر از نمایندگان استان نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد که شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که احتمال مولوی عبدالحمید در جریان سفر رئیس‌جمهور به زاهدان سخنرانی می‌کند.
همچنین یکی دیگر از نمایندگان هم گفت که پیش از این استاندار سیستان‌و‌بلوچستان به دنبال این موضوع بوده تا عبدالحمید در سفر رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان سخنرانی کند که البته این امر منتفی شده و فقط نماینده ولی فقیه و استاندار در مراسم سخنرانی می‌کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...