نسخه چاپی

موضع گیری بازیكنان استقلال علیه رادیو ورزش

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب سه بازیكن تیم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از ترک تهران به مقصد عربستان از ساعت 14 امروز در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.



سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان، مجید غلام‌نژاد، امیر حاج قاسم و مجید صالح امروز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده در محل تمرین حضور نداشتند، ضمن آنکه محمدمهدی نظری بنا به دلایل نامعلوم با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن در گوشه‌ای زمین نظاره‌گر بود و با چهره‌ای مغموم تمرین هم‌بازی‌هایش را تماشا می‌کرد.



*قبل از شروع تمرین، منصور پورحیدری و امیرحسین صادقی در خصوص حضور ملی‌پوشان در سفر استقلال به عربستان صحبت می‌کردند.



*بازیکنان تیم استقلال در مورد رفتن مجید صالح و حضور وی به عنوان مربی تیم ملی صحبت کرده و صحت و سقم این موضوع را جویا می‌شدند.



*تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در مورد صحبت‌هایی که صبح امروز در رادیو ورزش مطرح شده بود حرف می‌زدند. برخی از بازیکنان استقلال می‌گفتند ما ملی‌پوشانمان را با خود نمی‌بریم تا کارمندان رادیو ورزش در تیم استقلال مقابل الشباب بازی کنند و جواب هواداران را هم بدهند!



*سه بازیکن خارجی تیم استقلال یعنی کبه، تونی و ساموئل با 15 دقیقه تأخیر به محل تمرین رسیدند.



*مهدی رحمتی و حمید بابازاده به محض ورود به تمرین در خصوص مجید صالح صحبت می‌کردند، رحمتی با صدای بلند گفت: صالح نیامده تا به او تبریک بگوییم؟



*بعدا ز گذشت دقایقی از تمرین، اصغر حاجیلو در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد، در همین لحظات قلعه‌نویی مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود که وی بعد از این مصاحبه به سراغ حاجیلو رفت و از وی استقبال کرد.



*امیر قلعه‌نویی بعد از مصاحبه‌اش با شبکه خبر این‌بار به صورت زنده ارتباط تلفنی گرفت و نسبت به روابط عمومی فدراسیون فوتبال که دیروز علیه مسئولان باشگاه استقلال موضع گرفته بود انتقاد کرد.



*چهار ملی‌پوش تیم استقلال امروز با مسائل شخصی خود در محل تمرین حاضر شده و خود را برای سفر به عربستان آماده کرده‌اند.



*دویدن دور زمین، انجام حرکات ترکیبی و ارسال از جناحین، برنامه‌های تمرینی امروز استقلال را تشکیل می‌داد که زیرنظر ستار همدانی و در حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.



*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی از نزدیک امروز آبی‌پوشان را نظاره کردند.



*انتشار عکس خسرو حیدری با یکی از خوانندگان روی جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی به سوژه اصلی بازیکنان استقلال تبدیل شده بود و آنها در طول تمرین با حیدری در این مورد صحبت می‌کردند.



*تیم استقلال ساعت 18 امروز برای مقابل دیدار با الشباب عربستان تهران را ترک خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...