نسخه چاپی

سقف خوابگاه پسران پایین آمد

عکس خبري -سقف خوابگاه پسران پايين آمد

دانشجویان ساكن خوابگاه تحصیلات تكمیلی دانشگاه فردوسی مشهد اعتقاد دارند كه این خوابگاه به دلیل تعمیرات غیراصولی در معرض ریزش قرار گرفته است.

به گزارش نما، دانشجویان ساکن خوابگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد اعتقاد دارند که این خوابگاه به دلیل تعمیرات غیراصولی در معرض ریزش قرار گرفته است.

یکی از دانشجویان ساکن این خوابگاه که دانشجوی رشته مهندسی عمران است به ایسنا گفت: «پیش از این نیز در این زمینه با مسئولان امور دانشجویی دانشگاه صحبت کرده بودیم که به ما گفتند نهایتا شهید راه علم خواهید شد.» در حال حاضر 60 دانشجو در این خوابگاه ساکن هستند و چنان که از عکس‌ها بر می‌آید، زندگی در این وضعیت خالی از خطر نیست.

یکی دیگر از دانشجویان ساکن این خوابگاه گفت: «بهتر بود که ساختمان دیگری برای ما اجاره می‌شد، اما راهکاری که دانشگاه برای ما در نظر داشت، افزایش تعداد ساکنان دیگر خوابگاه‌ها از دو، به سه نفر بود که این مساله به هیچ عنوان برای ما امکان‌پذیر نیست، چراکه امکانات هر اتاق برای دو نفر در نظر گرفته شده است و ما برای استفاده از اتاق‌های دو نفره، هزینه داده‌ایم.»

او با اشاره به فشاری که خالی شدن «زیر پی» بر اثر حفاری به ساختمان وارد کرده است، گفت: این فشار باعث ایجاد صدا در سقف شده که ناشی از فشار ساختمان است. این فشار به قدری بود که باعث شد دیشب بخشی از سقف‌های کاذب این خوابگاه فرو ریزد.

براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا صدای سقف‌ها به وضوح شنیده شده و ترک‌ها و شکاف‌های بزرگ طبقه دوم نیز دیده می‌شود. ضمن اینکه کف خوابگاه نیز به شکل محسوسی دچار شیب شده است. اما از سوی دیگر معاون امور دانشجویی این دانشگاه گفته است که خوابگاه تا امروز به‌طور کامل تخلیه خواهد شد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...