نسخه چاپی

رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در تهران برگزار می‌شود

عکس خبري -رزمايش بزرگ الي بيت‌المقدس در تهران برگزار مي‌شود

به منظور نمایش توانمندی و اقتدار حاكمیان ولایت رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با حضور 10 هزار نفر از نیروهای بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در هفته اول اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری فارس، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با شرکت بسیجیان گردان‌ها، پایگاه‌ها و حوزه‌های نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در روزهای چهارم و پنجم با حضور برادران بسیجی در مناطق 22گانه تهران برگزار می‌‌شود.
در این رزمایش بزرگ که با شعار «قدس، سپاه محمد (ص) می‌آید، مقاومت و ایستادگی و حامیان ولایت» برگزار می‌شود، 10 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ به استعداد 48 گردان و در قالب پنج لشکر عملیاتی با اجرای برنامه‌های تئوری و عملی در روز چهارم اردیبهشت، روز جمعه نیز با تجمع در خیابان حجاب توانمندی و اقتدار رزمندگان بسیجی را به نمایش می‌گذارند و پس از آن با صفوف منظم به خیل نمازگزاران جمعه می‌پیوندند.
پس از برگزاری رزمایش برادران بسیجی در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت، مانور امداد و نجات در روز یازدهم نیز با شرکت خواهران بسیجی گردان‌های الزهرا (س) و نواحی مقاومت در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.
قرار است نشست خبری این رزمایش بزرگ روز دوشنبه اول اردیبهشت در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...