نسخه چاپی

حضور رحمتی در فهرست اردوی اتریش!

هواداران دروازه بان استقلال امیدوارند بازی درخشان وی را در جام جهانی به تماشا بنشینند.

به گزارش نما، اينکه تکليف سيدمهدي رحمتي براي حضور در تيم‌ملي و حل مشکل با کي‌روش به کجا کشيده مي‌شود هنوز نکته مبهم فوتبال ايران است و در اين خصوص حرف و حديث‌هاي بسياري به گوش مي‌رسد.

چند وقت پيش به اين موضوع پرداختيم که مسير بازگشت رحمتي به تيم‌ملي از طريق کفاشيان در حال هموار شدن است ولي عدم دعوت از اين دروازه‌بان براي اردوي آفريقاي جنوبي اين تصور را ايجاد کرد که رحمتي ديگر بايد قيد بازگشت به تيم‌ملي را بزند.

ولي اين موضوع فقط در ظاهر است و در باطن به نظر مي‌رسد دروازه‌بان استقلال هنوز هم کورسوي اميدي براي بازگشت داشته باشد و آن هم فهرست اردوي بعدي براي سفر به اتريش است.

ديروز ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگاراني که از او سئوال مي‌کردند حضور رحمتي در تيم‌ملي منتفي است گفت: «ما هنوز هم اميدواريم زيرا اردوي اتريش تيم‌ملي در پيش است و فهرست اين اردو تکليف رحمتي را مشخص خواهد کرد.»

از سوي ديگر حالا گفته مي‌شود علي کريمي هم يکي از نفراتي است که براي اردوي اتريش به تيم‌ملي دعوت مي‌شود و با اين شرايط به نظر مي‌رسد رحمتي هم به خاطر بازي‌هاي حساس در آسيا فعلا دعوت نشده و براي اردوي بعدي او نيز فراخوانده خواهد شد.

اين در حالي است که محمد قاضي هم يکي از بازيکناني است که گفته مي‌شود شانس بالايي براي حضور در تيم‌‌ملي دارد ولي فعلا فقط همان ۴ نفر قديمي در فهرست کي‌روش قرار گرفته‌اند تا استقلال در آسيا با مشکلات بيشتري مواجه نشود.

شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که با توجه به اينکه ممکن است قلعه نویی اجازه حضور ملي‌پوشان را در اردوي آفريقاي جنوبي ندهد، کي‌روش رحمتي را به تيم‌ملي دعوت نکرد تا عدم حضور او سبب نشود حرف و حديث‌هاي بيشتري به‌وجود بيايد و اين احتمال بسيار بالا است که فهرست تيم‌ملي براي اردوي اتريش همراه با يک سورپرايز ويژه براي رحمتي باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...