نسخه چاپی

برخی از اشتباهات از خودی هاست!

عکس خبري -برخي از اشتباهات از خودي هاست!

هرمزگان از جمله استان های هدف دشمن برای اختلاف افكنی بین شیعه و سنی است

به گزارش نما ، به نقل از فراسخن ، اردوی راهیان نور دریایی و بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس از هرمزگان در قالب یک اردوی سه روز از ۲۳ تا ۲۵ فروردین ماه انجام شد و طی آن خبرنگاران با قابلیت ها و توانمندی های اقتصادی و فرهنگی استان هرمزگان آشنا شدند.
سرهنگ محمد مهدی مزارعی در جریان این بازدیدها بیان داشت : متاسفانه برخی از اشتباهات خودی ها که خواسته اند از شیعه دفاع کنند و باورها و اعتقادات مذهبی تشیع را بیان کنند در بیان بد و نامناسب این اعتقادات باعث شده که به نقشه دشمنان برای افزایش اختلافات کمک کنند.
وی افزود: در عین حال سپاه امام سجاد (ع) در این استان برای خنثی کردن نقشه دشمنان اقدام به برگزاری کلاس های معرفتی و آموزشی و کارگاههای وهابیت شناسی کرده که مخاطب این کارگاهها هم از شیعیان و هم از شهروندان اهل سنت هستند که تا کنون نتایج خوبی داشته است.
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطر نشان کرد: تاثیر این کلاس ها به حدی است که بسیاری از برادران اهل سنت در این استان خواستار تداوم کلاسهای اساتیدی بوده اند که از قم اعزام شدند و مسایل مذهبی و فرقه ای را تشریح کردند.
سرهنگ مزارعی گفت : از جمله مسایل و مواردی که از سوی مسوولان اجرایی باید بیشتر در این استان مورد توجه قرار گیرد اصلاح وضعیت معیشتی مردم است ، گرانی و افزایش قیمت ها در هرمزگان بیشتراز هر جای دیگر بر زندگی مردم اثر گذاشته و مردم را رنج میدهد.
این مقام سپاه افزود: قاچاق سوخت ، قاچاق کالا ، افزایش نرخ بیکاری ، ترانزیت مواد مخدر و مواد الکلی از جمله ناهنجاریها در استان هرمزگان است که مسوولان انتظامی و امنیتی و سپاه با جنبه هایی از این مفاسد و ناهنجاری ها مقابله می کند اما همچنان برخی از این ناهنجاری ها برجسته است .
استان هرمزگان با ۱۳ شهرستان و ۱۴ جزیره در جنوب کشور واقع شده ، ترکیب جمیعیت در این استان حدود ۳۵ درصد اهل سنت و ۶۵ درصد شیعه هستند.
اردوی راهیان نور دریایی اصحاب رسانه استان فارس با همت سازمان بسیج رسانه استان فارس و همکاری و مشارکت سپاه فجر این استان انجام شد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...