نسخه چاپی

چند درصد بازیكنان استقلال باید بروند؟

به گزارش نما به نقل از فیفادی، صادق ورمزیار درباره پنجمی استقلال در پایان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: هنوز فصل فوتبالی استقلال به پایان نرسیده، چون این تیم ۲ بازی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد. پیروزی در این ۲ دیدار می‌تواند به هواداران، مدیرعامل و کادر فنی استقلال روحیه دهد.وی در ادامه افزود: استقلال در این ۲ بازی دیگر چیزی ندارد که بخواهد از آن محافظت کند. استقلال اگر می‌خواهد حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشد و اعاده حیثیت کند، باید این ۲ دیدار را ببرد و در لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: استقلال برای فصل آینده نیاز به دگرگونی کامل دارد و تغییراتی نیز باید در مدیریت و کادر فنی این تیم به وجود بیاید. به نظرم ۵۰، ۶۰ درصد بازیکنان استقلال باید از این تیم بروند و به جای آنها بازیکنان جوان بیایند تا شادابی به استقلال بازگردد.

ورمزیار در پاسخ به این سؤال که «بهتر است امیر قلعه‌نویی در استقلال باید بماند یا نه؟»، گفت: قلعه‌نویی رزومه کافی برای ماندن در استقلال را دارد و در لیگ برتر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است اما امسال فصل ناموفقی با این تیم داشت. این ناکامی برای قلعه‌نویی به مانند شوک بود اما اگر خودش را از استرس دور کند و تمرکز داشته باشد باز هم می‌تواند با استقلال موفق باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...