نسخه چاپی

مرزنشینان دژهای مستحكم صیانت از كشور هستند

عکس خبري -مرزنشينان دژهاي مستحکم صيانت از کشور هستند

وزیر كشور با اشاره به وجود امنیت در مرزهای كشور، مردم غیور و مرزنشین را دژهای مستحكم صیانت از این مرز و بوم دانست.

به گزارش نما ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع مردم شهر مرزی میرجاوه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با عزم راسخ برنامه‌های عمیق و دقیقی برای ایجاد امید و تقویت نشاط و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های همه مردم بویژه مناطقی که دارای عدم پیشرفت و توسعه یافتگی هستند، دارد .
وزیر کشور گفت: اتحاد و همدلی میان اقوام، مذاهب، نژادها و زبان‌های مختلف در ایران باعث شده با وجودی که کشورهای منطقه در شرایط نابسامان امنیتی بسر می‌برند جمهوری اسلامی ایران ابراهیم‌وار سکان امنیت‌، آرامش ، اقتدار و هیمنه اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه ما هیچ ناامنی در سیستان وبلوچستان که منشأ آن در منطقه باشد را نداریم بیان داشت: مردم این استان بویژه برادران و خواهران اهل سنت هیچ قرابت و نزدیکی با افراطیون قومی و مذهبی مانند وهابیت و گروه‌های سلفی و تکفیری ندارند و بارها با اقدامات خود ثابت کردند که از این جریانات غیر انسانی متنفر هستند.
رحمانی فضلی افزود: در شرایطی که مرزهای شرقی کشورمان به دلیل ناامنی و عدم حضور مقتدرانه دولت‌های افغانستان و پاکستان در شرایط خاصی به سر می‌برند، مردم غیور و مرزنشین سیستان و بلوچستان به عنوان دژ های مستحکم در صیانت از این مرز و بوم فعال هستند.
وی در پایان سخنانش مردم شهرستان میرجاوه را مردمانی با غیرت، فداکار ، ایثارگر و مجاهد برشمرد .

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...