نسخه چاپی

نامه مجلس به آیت‌الله لاریجانی درباره قوانین آمران به معروف و ناهیان از منكر

عکس خبري -نامه مجلس به آيت‌الله لاريجاني درباره قوانين آمران به معروف و ناهيان از منکر

رئیس كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از نامه كمیسیون متبوعش به رئیس دستگاه قضا پیرامون قوانین مربوط به آمران به معروف و ناهیان از منكر خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری فارس، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی خانه ملت با اشاره به تذکر علی لاریجانی رئیس مجلس پیرامون توجه ویژه به ناهیان از منکر و امران به معروف گفت: پس از اتفاقاتی که در ایام عید افتاد و تذکرات آقای لاریجانی، کمیسیون قضایی این موضوع را مورد بررسی قرار داد.
وی اضافه کرد: بنده نامه‌ای را خدمت آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه نوشتم و طی آن نامه از وی خواستم که چنانچه در قوانین مربوط به آمران به معروف و ناهیان از منکر نواقصی وجود دارد، پیشنهاداتی را ارائه کنند که ما نیز آنها را با اولویت در دستور قرار دهیم.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه به رئیس قوه قضائیه هفته گذشته ارسال شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون جوابی به نامه داده نشده است و مدت زمان زیادی از ارسال نامه نمی‌گذرد.
ملکشاهی با تأکید بر اینکه منتظر پاسخ آیت‌الله آملی لاریجانی هستیم، تصریح کرد: پس از اعلام پیشنهادات ریاست قوه قضائیه مباحث را در کمیسیون مطرح و جمع‌بندی‌ خواهیم کرد.
وی در بیان جزئیات نامه یاد شده، اظهار داشت: از ریاست قوه قضائیه‌ خواسته‌ایم که اگر در قوانین فعلی کشور درباره حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نواقصی وجود دارد و احیانا نیاز به قانون‌گذاری است، مباحث را به مجلس پیشنهاد کند، تا به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...