نسخه چاپی

رئیس جمهور ونزوئلا: انقلاب بولیواری پیروز است

نیكلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، در نخستین سالگرد آغاز به كار دولتش در ونزوئلا تاكید كرد: مخالفان قادر به غلبه بر انقلاب بولیواری نخواهند بود.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، مادورو در ارزیابی نخستین سال حکومت خود بر ونزوئلا گفت: «نه تنها من بلکه همه کشور باید ارزیابی کند. این اولین دولت پیرو چاوز در تاریخ ونزوئلا پس از فرمانده چاوز است و این معنای بسیاری در تاریخ دارد.»

رئیس جمهور ونزوئلا در جمع مردم خاطرنشان کرد که باید ارزیابی صادقانه و ساده ای در کنار مردم صورت گیرد و حتی صفوف مخالفان هم باید ارزیابی کنند.

مادورو با اشاره به آغاز گفت و گو با مخالفان تصریح کرد: «به اعتقاد من در یک سالی که از روی کار آمدن دولت طرفدار چاوز می گذرد هیچ چیز برای جناح مخالف خوب نبوده است. آن ها پشت سر هم مرتکب اشتباه شده اند. البته هر نیروی سیاسی می تواند مرتکب اشتباه شود اما اشتباهاتی که آن ها مرتکب شده اند به کشور آسیب وارد کرده است.»

رئیس جمهور ونزوئلا فراخوان سال گذشته مخالفان برای توسل به خشونت علیه مردم را اشتباهی گران، بسیار آسیب رسان و بد برای کشور توصیف کرد.

مادورو جنگ اقتصادی و جنگ برق را از دیگر اشتباهات جناح مخالف بر شمرد و تاکید کرد که نباید علیه منافع کشور اقدام کرد.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا، دادن وجهه همه پرسی به انتخابات گذشته شهرداری ها از دیگر اشتباهات مخالفان بود.

مادورو افزود: «آن ها هشتم دسامبر با غرور می گفتند مادورو بر تو پیروز می شویم و من گفتم که مردم خواهند دید که آیا می گذارند من را کنار بگذارید و گفتم من اینجا هستم و اینگونه شد.»

رئیس جمهور ونزوئلا یاد آوری کرد که مردم ونزوئلا در انتخابات شهرداری ها با رای پنجاه و پنج درصدی از دولت و راه بولیواری حمایت کردند.

نیکلاس مادورو در نخستین سالگرد آغاز حکومت خود بر ونزوئلا در جمع هواداران خود در کاراکاس گفت : «اگر شما به من بگویید پیام مرکزی و از همه مهم تر که من می خواهم آن را به همه ونزوئلا منتقل کنم چیست، خواهم گفت هموطنان عزیز توجه ویژه و کار ویژه ای را به توسعه طرح های اقتصادی کشور اختصاص خواهیم داد. ما به مبنای اقتصادی قدرتمندی نیاز داریم.»

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...