نسخه چاپی

جمع‌آوری امضاهای جداگانه برای استیضاح وزیر نیرو

عکس خبري -جمع‌آوري امضاهاي جداگانه براي استيضاح وزير نيرو

نماینده مردم بروجن در مجلس از جمع‌آوری امضاهای جداگانه برای استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان ۳ استان كشور خبر داد و گفت: این طرح تا پایان جلسه علنی امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری امضاهای جداگانه برای استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان و خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر نمایندگان استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان و خوزستان به طور جداگانه مشغول جمع‌آوری امضا برای استیضاح چیت‌چیان، وزیر نیرو هستند.
وی افزود: وزارت نیرو به تازگی اقدام به حفر تونل آب بین استان‌های خوزستان و چهار محال و بختیاری کرده که این موضوع مشکلاتی را برای اهالی این مناطق ایجاد کرده است و با وجود درخواست‌های مکرر از وزیر نیرو برای توضیح در مورد آن، با پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای مواجه نشدیم؛ این موضوع مهم‌ترین دلیل استیضاح وزیر نیرو است.
نماینده مردم بروجن در مجلس در ادامه اظهارداشت: طرح استیضاح وزیر نیرو که توسط نمایندگان استان چهار محال و بختیاری تهیه شده، تاکنون 15 امضا دارد که تا پایان جلسه علنی امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...